• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
2

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا خبر داد:
سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به اندیکا دست آوردهای مهمی داشت/ رویکرد برنامه های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا به حوزه فرهنگ بومی

  • کد خبر : 40875
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- آرمان موری احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا در گفتگو با سایت خبری  باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دست آوردهای سغر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ره به شهرستان اندیکا تشریح کرد. وی با بیان این که در این سفر که مدیر کل محترم به همراه تعدادی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- آرمان موری احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا در گفتگو با سایت خبری  باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دست آوردهای سغر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ره به شهرستان اندیکا تشریح کرد. وی با بیان این که در این سفر که مدیر کل محترم به همراه تعدادی از معاونین خود به اندیکا داشتند خواستار رویکرد برنامه های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا به حوزه فرهنگ بومی با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل موجود در سطح شهرستان شدیم که در همین راستا ایشان قول  مساعد دادند. موری احمدی گفت: با توجه به این که مدت دو سال متوالی طرح برپایی جشنواره های شعر بختیاری با محوریت آئینی و آزاد و جشنواره آواها و نواهای بومی (بلال) به عنوان تقویم فرهنگی هنری شهرستان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارائه گردیده بود مصوب گردید این برنامه ها هرچه سریع تر برگزار که ان شالله به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا همچنین از صدور مجوز برای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اندیکا خبر داد و گفت: مقرر گردید مجوز برای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اندیکا بدون محدودیت انجام شود این در حالی است که در سایر شهرها مجوزهای کانون فرهنگی هنری مساجد سهمیه محدودی دارند. موری احمدی گفت: صدور مجوز برای کانون های قرآنی و موسسات فرهنگی هنری برای شهرستان اندیکا، احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرستان، تعامل و همکاری نزدیکی میان فرمانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از دیگر دستاوردهای این سفر بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از امام جمعه و فرماندار شهرستان اندیکا گفت: خوشبختانه با تعامل خوبی که میان امام جمعه محترم شهرستان و فرماندار گرامی برقرار است قطعاً در آینده شاهد شکوفایی بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.