• امروز : شنبه, ۱۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 30 March - 2024
کل اخبار 11723اخبار امروز : 2
1

دادستان مسجدسلیمان:
مردم مسجدسلیمان جهت مشارکت های مردمی با سازمان های مردم نهاد دارای مجوز همکاری های لازم را داشته باشند

  • کد خبر : 40850
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سازمان های مردم نهاد در هنگام وقوع بحران ها و حوادثی چون زلزله، سیل، طوفان و … می توانند نقشی سازنده و کمک رسان داشته باشند؛ آن گونه که در زلزله اخیر مسجدسلیمان این سازمان های غیر دولتی دوشادوش سازمان های دولتی چون «هلال احمر» توانستند از آلام مردم آسیب دیده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سازمان های مردم نهاد در هنگام وقوع بحران ها و حوادثی چون زلزله، سیل، طوفان و … می توانند نقشی سازنده و کمک رسان داشته باشند؛ آن گونه که در زلزله اخیر مسجدسلیمان این سازمان های غیر دولتی دوشادوش سازمان های دولتی چون «هلال احمر» توانستند از آلام مردم آسیب دیده زلزله زده بکاهند. علی اسکندی دادستان مسجدسلیمان گفت: سازمان های مردم نهاد و دارای مجوز در جمع آوری کمک های مردمی همکاری خوبی داشته اند وی ضمن تقدیر از زحمات سازمان های مردم نهاد در مسجدسلیمان گفت: زلزله اخیر در مسجدسلیمان آسیب های زیادی به شهرندان وارد کرد و نیاز به همیاری همه مردم دارد. اسکندری از مردم مسجدسلیمان خواست جهت مشارکت های مردمی با سازمان های مردم نهاد دارای مجوز همکاری های لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. و همچنین بدون دستور میتوانند برای خودشان شغلی اتخاذکنند برای امرار و معاش خود فقط نباید برخلاف سیاستهای کشور و اینچیزها باشد در ضمن نیاز به صنف و اینچیز هم نبوده اینها تبصره های قانون هستند که اضافه شده به نظرم میتوانند مجوز بگیرند برای احداث سازمان آب و برق و راه سازی و شهر سازی و شهرداری و نیازی به زیر نظر وزارت یا بالاسری هم ندارند .این سازمانها خدمت پولی میکنند پس چه فرق دارد کجا و کی پول بگیره بچه های بیکار بگیرند بهتراست تا عده ای که گردن کلفت کرده اند در این ادارات پشت میزهایشان .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.