• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

مربیان پرسپولیسی و استقلالی لیگ یک به تساوی رضایت دادند

  • کد خبر : 4080
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/دانوش صالحي: تیم نفت مسجدسلیمان در هفته دهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور به تساوی و تقسیم امتیاز با داماش ایرانیان رضایت داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این بازی با بهره مندی از حضور تماشاگران متعصبش بارها و بارها بر روی دروازه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/دانوش صالحي: تیم نفت مسجدسلیمان در هفته دهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور به تساوی و تقسیم امتیاز با داماش ایرانیان رضایت داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این بازی با بهره مندی از حضور تماشاگران متعصبش بارها و بارها بر روی دروازه حریف خطرساز شد اما دفاع متراکم و منسجم تیم داماش مانع از گلزنی تیم نفت شد.

شاگردان داریوش یزدی در نیمه نخست با ارایه یک بازی خوب و روان برتری نسبی بر تیم حریف داشتند که از علیرضا امامی فر بازیکن اسبق تیم ملی به عنوان سرمربی و محمد پروین و احمد مومن زاده دو فوتبالیستی که سابقه حضور در لیگ برتر و پوشیدن پیراهن تیم های پرسپولیس و استقلال تهران را در کارنامه داشتند سود می برد.

در حالی که شاگردان علیرضا امامی فر با استفاده از دو بازیکن سرعتی به تاکتیک ارسال توپ به پشت مدافعین نفت و استفاده از سرعت مهاجمانش روی آورده بود خطای مدافع تیم نفت بر روی بازیکن حریف یک ضربه ی ایستگاهی را نصیب داماش کرد تا سانتر زیبای محمد پروین را مهرداد عبدی درون دروازه تیم نفت جای دهد تا نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یابد.

در حالی که کم تر از یک دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود سانتر زیبای مصطفی نوروزی را میلاد صادقی بازیکن شماره 6 نفت درون دروازه تیم داماش کاشت تا بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران تیم نفت نفسی به راحتی بکشند.

تیم نفت با رسیدن به این گل عقب ننشت و برای رسیدن به گل های بیشتر بیتابی بسیار از خود نشان داد و موقعیت های بسیار خلق کرد اما دفاع منسجم و متراکم و به کار گیری تله آفساید توسط تیم حریف و بی دقتی مهاجمین تیم نفت در زدن ضربه ی آخر مانع از دستیابی تیم نفت به پیروزی خانگی شد تا کماکان آرزوی برد خانگی بر دل هواداران متعصب تیم نفت بماند.

ترکیب تیم نفت در این بازی عبارت بود از :

یوسف بهزادی ،میلاد شیخی سلیمانی، محمد کوتی، ساسان شیرمردی، کیامرث چراغی، همایون گراوند، میثم دورقی ( صادق صادقی )، میلاد صادقی، مصطفی نوروزی، رضا درویشی ( میلاد داودی ) ، سجاد فیض الهی ( حمزه حدادی ).

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.