• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

آیین تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید

  • کد خبر : 40753
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- آیین تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با حضور الباجی مشاوره مدیرعامل، رستم نعمت زاده معاونت عمران جمعیت هلال احمر استان خوزستان،پرسنل و اعضاء شعبه،آئین تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان برگزار شد. در ابتدای این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- آیین تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با حضور الباجی مشاوره مدیرعامل، رستم نعمت زاده معاونت عمران جمعیت هلال احمر استان خوزستان،پرسنل و اعضاء شعبه،آئین تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم الباجی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شاپور باقری رئیس اسبق جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان اظهار داشت: هلال احمر به عنوان یک نهاد مهم و تاثیر گذار در راستای کمک رسانی در شرایط بحرانی و حساس دارای اهمیت و جایگاه مهمی می باشد که در کنار هم این امر بهتر محقق خواهد شد.

مشاور مدیرعامل هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به تجارب و توان بالای عملیاتی شاپور باقری تصمیم اداره کل بر این شده تا از خدمات ایشان به عنوان رئیس اداره عملیات استان خوزستان استفاده نماییم.
الباجی در ادامه برای حسین مولایی رئیس جدید جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان آرزوی موفقیت و سربلندی در ادامه کار خود اظهار نمود.
باقری نیز ضمن تقدیر و قدردانی از کلیه مجموعه جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان افزود: همه ی ما ها در کنار هم همچون یک خانواده برای پیشبرد اهداف جمعیت تلاش کردیم.
وی ادامه داد: در این ۲۱ ماهی که توفیق خدمت رسانی به همشهریان خودم را در این مسند داشتم از کوچک ترین تلاشی برای پیشرفت جمعیت مسجدسلیمان دریغ نکردم که الحمدالله با همکاری و کمک مسئولین توانستیم در امر ساخت،ساز و تعمیر پروژه ها نیمه کاره قدم بزرگی برداریم.
وی اذعان داشت: فاز اول پایگاه امدادونجات جاده ای عنبر که شامل خاک برداری زمین،دیوار و سقف آن تکمیل شد و همچنین پایگاه جاده ای سه راهی لالی هم به صورت کامل تعمییر و پارکینگ خودرویی هم ساخته شد.
باقری در ادامه به تعمیر و نوسازی اداره مرکزی اشاره نمود و افزود: انبار امدادی بی بیان هم جزء پروژه هایی بود که در این مدت تعمییر و بازسازی شد.
شاپور باقری با بیان این که تا کنون اردوگاه اضطراری شهرستان بلااستفاده و راکت بود توانستیم با همکاری و مساعدت نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان،عوامل استانداری،فرماندار،شهردار و شرکت نفت مسجدسلیمان کار دیوار کشی،نصب سوله امدادی،تعمییر ساختمان داخل و لوله کشی اردوگاه را انجام دهیم.

ایشان همچنین به تعمیر و بازسازی سینما هلال احمرنمره یک اشاره داشت و اذعان داشت: سیستم صوتی،نورپردازی و سرمایشی سینما تکمیل شد.
در پایان حسین مولایی رئیس جدید جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان ضمن تشکر و سپاسگزاری از زحمات شاپور باقری بیان داشت: از تمام توان پرسنل و اعضاء استفاده خواهیم کرد که بتوانیم در کنار هم یک مجموعه منسجم جهت پیشبرد اهداف این نهاد فعالیت کنیم و قدمی رو به جلو برداریم.

لازم به ذکر است در این مراسم با اهدا لوحی از طرف دکتر خدادادی از زحمات شاپورباقری قدردانی و حسین مولایی به عنوان رئیس جدید هلال احمر شهرستان مسجدسلیمان معرفی گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.