• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

نفت مسجد سلیمان به دنبال پایان ناکامی‌های خانگی

  • کد خبر : 4069
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در یکی از بازی‌های گروه دوم ليگ دسته يك كشور عصر امروز يكشنبه 2تیم نفت مسجدسلیمان میزبان پارسه تهران خواهد بود. نفتی‌های مسجدسلیمان در دیدار هفته نهم خود در سایپای شمال در خانه حریف به برتری سه بر یک دست یافت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در یکی از بازی‌های گروه دوم ليگ دسته يك كشور عصر امروز يكشنبه 2تیم نفت مسجدسلیمان میزبان پارسه تهران خواهد بود.

نفتی‌های مسجدسلیمان در دیدار هفته نهم خود در سایپای شمال در خانه حریف به برتری سه بر یک دست یافت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این تیم برخلاف فصل گذشته در این فصل در بازی‌های خانگی عملکرد مناسبی را نداشته و اکثر امتیازات را از دست داده است.

با این وجود عملکرد نفتی‌ها در خارج از خانه بسیار مطلوب بوده و بیشتر امتیازات کسب شده این تیم در بازی‌های خارج از خانه بوده است.

این تیم در بازی هفته دهم خود در اندیشه پایان دادن به ناکامی‌های خود در بازی‌های خانگی و رسیدن به جمع تیم‌های بالانشین جدول است.

نفت مسجدسلیمان هم‌اکنون با 12 امتیاز جایگاه چهارم جدول را در اختیار دارد و پارسه تهران نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پارسه تهران از ساعت 15امروز در ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.