• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
2

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان:
جوشش مواد نفتی پس از زلزله ۵/۷ ریشتری مسجدسلیمان از مغازه یکی از شهروندان +تصاویر

  • کد خبر : 40648
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– یکی از مغازه داران پاساژ ۱۷ شهریور در تماس با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از جوشش مواد نفتی پس از زلزله ۵/۷ ریشتری مسجدسلیمان در مغازه خود خبر داد. صادق شهنی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پس از زلزله اول در مسجدسلیمان از کف مغازه شاهد خروج مواد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– یکی از مغازه داران پاساژ ۱۷ شهریور در تماس با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از جوشش مواد نفتی پس از زلزله ۵/۷ ریشتری مسجدسلیمان در مغازه خود خبر داد. صادق شهنی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پس از زلزله اول در مسجدسلیمان از کف مغازه شاهد خروج مواد نفتی هستیم به گونه ای که مجبور شدیم به خاطر جلوگیری از خطرات احتمالی فعالیت خود را به حالت نیمه تعطیل در بیاوریم. وی با بیان این که به تمامی جاهایی که می بایست اطلاع دهیم گفتیم اما متاسفانه تاکنون کسی به مشکل ما رسیدگی نکرده است. یکی دیگر از بازاریان قدیمی در این منطقه به خبرنگار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: سال ۶۸ بر اثر نشت گازهای زیر زمینی روبروی همین پاساژ یکی از مغازه ها دچار انفجار شد و سه کشته و بیش از ۴۵ مجروح بر جای گذاشت و این نشان می دهد سابقه نشت نفت و گاز در این منطقه وجود دارد و ممکن است برای ساکنین خطرساز شود.

اهالی پاساژ ۱۷ شهریور مسجدسلیمان از مسئولان شهرستان خواستند سریعاً به این مشکل رسیدگی چرا که با توجه به پس لرزه های مکرر هر لحظه ممکن است اتفاق ناگواری بیفتد و باعت لطمات جبران ناپذیری شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.