• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

احسان قاضی،دستیار مهدی تارتار در نفت‌مسجدسلیمان شد

  • کد خبر : 40510
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یک مربی بومی دستیار مهدی تارتار در نفت مسجدسلیمان شد. مهران نصیریان دوست در گفتگو باسایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: احسان قاضی مربی شناخته شده مسجدسلیمانی به عنوان یک مربی بومی در لیگ نوزدهم، مهدی تارتار را کمک خواهد کرد.قاضی سابقه مربیگری در تیم نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یک مربی بومی دستیار مهدی تارتار در نفت مسجدسلیمان شد. مهران نصیریان دوست در گفتگو باسایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: احسان قاضی مربی شناخته شده مسجدسلیمانی به عنوان یک مربی بومی در لیگ نوزدهم، مهدی تارتار را کمک خواهد کرد.قاضی سابقه مربیگری در تیم نفت مسجدسلیمان در کنار محمود فکری را نیز در کارنامه دارد. همچنین با توجه به این‌که تارتار به استفاده از مربیان بومی در کادرفنی خود تاکید دارد، قرار است یک مربی بومی دیگر نیز به کادر او اضافه شود.

لازم به ذکر است قاضیسرمربی گری تیم فوتبال نفتون از سال ۹۰ الی ۹۴، قهرمانیی با تیم نفتون در لیگ برتر خوزستان در ۹۳، انتخاب به عنوان بهترین مربی خوزستان در سال ۹۳، قهرمانی با تیم نفتون در مسابقات زیرگروه کشور در سال ۹۴ ، دو سال حضور در لیگ ۳ کشور با تیم نفتون به عنوان سرمربی، حضور با تیم نفت در لیگ یک کشور در دو فصل به عنوان مربی و صعود به لیگ برتر را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.