• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

نگای به نقل و انتقالات باشگاه نفت مسجدسلیمان تا امروز:
خودنمایی نفتی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی/ چهره جدید نفت مسجدسلیمان با تارتار/ دو سهمیه لیگ برتری نفت باقی مانده است

  • کد خبر : 40461
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در روز‌های اخیر بازیکنان زیادی را جذب کرده و قرارداد برخی از بازیکنان این تیم نیز تمدید شده است. به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در روز‌های ابتدایی فصل نقل و انتقالات تابستانی، جزو باشگاه‌های کم کار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در روز‌های اخیر بازیکنان زیادی را جذب کرده و قرارداد برخی از بازیکنان این تیم نیز تمدید شده است. به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در روز‌های ابتدایی فصل نقل و انتقالات تابستانی، جزو باشگاه‌های کم کار در زمینه جذب بازیکن به شمار می‌رفت، اما ابقای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه در سمت خود و همچنین انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان باعث شد تا عملکرد این تیم در نقل و انتقالات رشد قابل ملاحضه‌ای داشته باشد و نفت مسجد سلیمان روز‌های شلوغی را در بازار نقل و انتقالاتی پیش فصل سپری کند.

ابتدا علیرضا علیزاده با قراردادی سه ساله به پدیده شهر خودرو پیوست تا نخستین خروجی زردپوشان در نقل و انتقالات تابستانی لقب بگیرد. در ادامه و در یکی از جنجالی‌ترین جا به جایی‌های این فصل، موسی کولیبالی که قرارداد خود با نفت مسجدسلیمان را برای یک فصل دیگر تمدید کرده بود، در چرخشی عجیب، با قراردادی ۲ ساله راهی فولاد خوزستان شد تا با شکایت مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان از این انتقال، شاهد جنگ حقوقی میان ۲ باشگاه جنوبی در ماه‌های آینده باشیم.

یوسف وکیا و مجتبی بیژن دیگر بازیکنانی بودند که با جدایی از نفت مسجدسلیمان راهی تیم‌های گل گهر سیرجان و نساجی مازندران شدند. عباس عسگری کاپیتان فصل گذشته این تیم نیز با انتشار پیامی در اینستاگرام با هواداران تیمش خداحافظی کرد تا تعداد بازیکنان خروجی نفت مسجد سلیمان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عدد ۶ برسد.

البته بازیکنان ورودی نفت مسجدسلیمان می‌توانند جایگزین‌های خوبی برای بازیکن‌های جدا شده این تیم در فصل جدید لیگ برتر باشند. اولین خرید نفت مسجدسلیمان محمد طیبی مدافع فصل گذشته تراکتور بود که پیوستنش به جمع زردپوشان خوزستانی نوید تکرار زوج طیبی -کولیبالی را به هواداران می‌داد که در فصل ۹۵-۹۴ در قلب دفاع استقلال خوزستان با یکدیگر همبازی بودند. با رفتن کولیبالی به فولاد، بازی این دو مدافع مستحکم کنار یکدیگر تکرار نشد، اما جذب طیبی باعث شد حداقل خیال هواداران این تیم بابت جایگزین کولیبالی در فصل آینده راحت باشد.

احمد الجبوری مهاجم ۲۶ ساله بادران و علی آل کثیر که همراه با داماش گیلانیان به عنوان آقای گلی فصل گذشته لیگ دسته دو دست یافت، خرید‌های بعدی مسئولان باشگاه خوزستانی بودند. در ادامه و با آمدن تارتار، او عماد میرجوان مهاجم سال گذشته پارس جنوبی را جذب کرد تا میرجوان بار دیگر شاگرد تارتار شود.

وحید خشتان وینگر ۲۷ ساله فصل گذشته استقلال خوزستان، محمود مطلق زاده هافبک فصل پیش خونه به خونه بابل که سابقه بازی در فولاد را هم دارد، خرید‌های بعدی این تیم بودند. شاهین اخوی و مهدی بیات، بازیکنان فصل گذشته سپیدرود به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال به جمع شاگردان تارتار پیوستند. تارتار در ادامه روند جوانگرایی خود در نفت مسجد سلیمان، حسن فریور بازیکن ۲۱ ساله تبریزی که پیش از این در تیم امید‌های تراکتورسازی عضویت داشت را با قراردادی دو ساله جذب کرد.

حمید طاهری فرد، هافبک ۳۰ ساله مس رفسنجان و مجید عیدی بازیکن فصل گذشته آلومینیوم اراک، برای جانشینی یوسف وکیا در پست دفاع راست به نفت مسجد سلیمان پیوستند تا تعداد بازیکنان لیگ یکی زردپوشان خوزستانی در لیگ نوزدهم به عدد ۵ برسد.

میلاد خدایی، صادق صادقی، فرشید پاداش و حبیب فرعباسی بازیکنانی هستند که قراردادهایشان را تا پایان فصل تمدید کردند. همچنین بنا بر گفته تارتار در روز‌های آینده چند بازیکن جدید به تیم اضافه خواهند شد و قرارداد برخی بازیکنان که قراردادشان به اتمام رسیده نیز تمدید نخواهد شد.

تارتار که به خوبی از شرایط مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان آگاه است و به علت دیر پیوستن به این تیم، موجودی بازار نقل و انتقالات را محدود می‌بیند، قصد دارد تا با جذب بازیکنان جوان و کم‌تر شناخته شده که برخی از آن‌ها سابقه بازی در لیگ‌های دسته یک و دو را دارند، تیمش را بسازد و علاوه بر آن بر اساس منابع مالی باشگاه یارگیری کند.

شنیده ها حاکی از ان است از دو سهمیه باقی مانده لیگ برتری نفت جذب یک دروازه‌بان در برنامه مهدی تارتار است، اما برای دومین سهمیه باقی مانده هنوز اعلام نشده که در چه پستی بازیکن جذب می‌شود، چرا که زردپوشان نفت در چند پست نیاز به تقویت دارند. نفتی‌ها البته علاوه بر دو سهمیه لیگ برتری، در فهرست تیم‌شان جای خالی برای جذب بازیکن از لیگ دسته اول و دوم ایران یا بازیکنان خارجی هم دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.