• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

با حضور سرپرست فرمانداری و مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان مسجدسلیمان بررسی شد

  • کد خبر : 40434
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵

 جلسه تخصصی جهت راه گشایی و حل مشکل پروژه مینا در هفته آینده تشکیل و در این خصوص تصمیمات قطعی و نهایی گرفته می شود/ تاکید فرماندار مسجدسلیمان بر تسریع در انجام تشریفات مناقصهپل سی مایلی باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور حجت السلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری، مهندس رضایی مدیرکل راه و شهرسازی […]

 جلسه تخصصی جهت راه گشایی و حل مشکل پروژه مینا در هفته آینده تشکیل و در این خصوص تصمیمات قطعی و نهایی گرفته می شود/ تاکید فرماندار مسجدسلیمان بر تسریع در انجام تشریفات مناقصهپل سی مایلی

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور حجت السلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری، مهندس رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، مهندس کریمی نژاد رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان مورد بحث و بررسی قرارگرفت.به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجتی نیا در این جلسه اظهارداشت: جاده میانبر (اهواز- مسجدسلیمان) و همچنین جاده کمربندی از مهم ترین اولویت ها و پروژه های در حال اجرای شهرستان می باشد که علی رغم تلاش ها و پیگیری های مسئولین خصوصا مهندس ظاهری نماینده محترم و با توجه به واگذاری این پروژه ها به پیمانکار متاسفانه از روند پیشرفت خوبی برخوردار نیستند و موجبات ناراحتی مردم را فراهم آورده است. وی در این جلسه در ارتباط با مشکلات پروژه مینا که سال هاست عده ای از شهروندان را دچار مشکل کرده است نیز سخن و گفت و مقرر گردید جلسه ای تخصصی جهت راه گشایی و حل مشکل این پروژه در هفته آینده تشکیل و در این خصوص تصمیمات قطعی و نهایی گرفته شود.

سرپرست فرمانداری با اشاره به مشکلات منطقه جریک از توابع بخش گل گیر شهرستان خواستار تهیه قیر مورد نیاز توسط اداره کل راه و شهرسازی برای اجرای آسفالت این پروژه شد تا قیر مورد نظر در اختیار شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب قرار گیرد و آسفالت این جاده تکمیل گردد که مدیرکل نیز در این زمینه  قول مساعد داد. از موضوعات دیگر که‌ در این جلسه مطرح شد پیگیری روند اجرائی شدن پل سی مایلی و تاکید بر تسریع در انجام تشریفات مناقصه این پروژه ازاداره کل راه شهرسازی بود.
سرپرست فرمانداری گفت: همچنین در خصوص واگذاری زمین به منظور احداث منازل مسکونی پرسنل پتروشیمی مسجدسلیمان موافقت مدیرکل محترم اخذ گردید. حجتی نیا بیان داشت: از آنجا که در شهرستان زمین مناسب وجود ندارد مقرر گردید چندین تپه در سطح شهر به شهرداری واگذار تا شهرداری آن ها را تسطیح و به منظور جابجایی منازل در معرض خطر به مردم واگذار نماید. ایشان بیان نمودند پیرامون تعریض و بهسازی جاده حدفاصل دوراهی لالی تا پل لالی نیز بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.