• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

جزئيات برق گرفتگي عزاداران در روز تاسوعا در گفتگو با فرماندار مسجدسليمان

  • کد خبر : 4040
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالله ايزد پناه فرماندار مسجدسليمان در گفتگويي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با حادثه برق‌گرفتگي تعدادي از عزاداران حسيني در روز تاسوعا در مسجدسليمان گفت: يكي از حادثه‌ديدگان به نام مسلم قربانپور به دليل وخامت حال، شب گذشته به بيمارستان گلستان اهواز منتقل گرديد. به گزارش سايت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالله ايزد پناه فرماندار مسجدسليمان در گفتگويي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با حادثه برق‌گرفتگي تعدادي از عزاداران حسيني در روز تاسوعا در مسجدسليمان گفت: يكي از حادثه‌ديدگان به نام مسلم قربانپور به دليل وخامت حال، شب گذشته به بيمارستان گلستان اهواز منتقل گرديد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرماندار مسجدسليمان گفت: در روز تاسوعا، جمعي از عزاداران به سمت مسجد جامع نمره يك در حال حركت بودند كه حوالي فلكه نمره يك، تعدادي از جوانان علم به دوش دچار برق‌گرفتگي شدند. وي ادامه داد: در مسير حركت، علم فلزي به سيم هاي برق برخورد كه اين اتفاق، منجر به برق‌گرفتگي 5 نفر از جوانان شد.

ايزد پناه ادامه داد: در اين حادثه يك نفر به نام بهنام پوزشي 30 ساله در دم جان باخت و 4 نفر ديگر به نام هاي میلاد شیرعلی، مسلم قربانپور، امیر محمد حیدروندعلی سیاهی راهي بيمارستان 22 بهمن مسجدسليمان شدند كه 3 نفر  از اين جوانان حادثه‌ ديده همان روز در بخش داخلي بستري و پس از ساعاتي از بيمارستان مرخص شدند، اما حال يكي از مصدومان وخيم گزارش شد.

ايزدپناه اظهار كرد: مسلم قربان‌پور 22 ساله، شب گذشته به دليل وخامت حال عمومي، با آمبولانس و تجهيزات كامل به بيمارستان گلستان اهواز منتقل شد و هم‌اكنون تحت درمان است. وي در پايان از همه عزاداران و عاشقان امام حسين(ع) درخواست نمود براي سلامتي ايشان دعا كنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. یا امام حسین من به تو اعتقاد دارم اینا سینه زنای تو بدن بیمه خودت هستن

  2. باعرض تسلیت به خانواده داغدار ان مرحوم و ارزوی سلامتی برای اسیب دیدگان این حادثه دلخراش .ایکاش در مسجدسلیمان مسئولین ستاد برگزاری مراسم عزاداری محرم راتشکیل میدادند وهمه موارد را پیش بینی میکردند .بخدا قسم پیش بینی وعاقبت اندیشی اینگونه موارد کار زمانبری نیست.چرانباید برنامه ریزی و نظارت باشد.فوت یک بچه معصوم درپارک درحین بازی. مرگ جانسوز طفل معصومی دیگر بر اثر نیش عقرب دراندیکا .وحالا مرگ دلخراش جوانی پاک سرشت که نگذاشت علم علمدار به زمین بیفتد.شاید مرگ این عزیزان برای مسئولین ذیربط زنگ هوشیاری باشد. شاید …….یاحسین

  3. دوست عزیز خبر نداری قبلا به همه اعلام شد حمل علم با توجه به مشکلات سال های قبل تا حد امکان انجام نشود . ما مردم مسجدسلیمانیم دیگه!!! باید همه چیز را خودمان تجربه کنیم .عده ای از جوانان برومند را از دست دادیم بخاطر اینکه حاضر نیستیم تن به قانون و تجربه دیگران بدهیم ….خدا این درگذشتگان و علمداران را قرین رحمت خود کند ..

  4. آقای بهرامی آدم از این دلش میسوزه که سالهای قبل هم این علم های “بلند” باعث مرگ جوانان شهرمان شدند
    ما انتظار داشتیم با توجه به تجربه تلخ سال قبل، مسئولین و متولیان هیئت ها و مساجد جلوی ساخت و حمل
    علم های “بلند” را بگیرند و فقط از علم های کوتاه که در همه شهرهای دیگه استفاده میشه استفاده کنند…

    در شهری مثل مسچدسلیمان که کوچه پس کوچه ها و حتی خیابان های اصلی آن پر است از کابلهای برق و پایه های برق که اکثرا غیر اصولی کشیده شده اند نباید علم بلند حمل بشود.

  5. با سلام به همه دوستان مخصوصاحاج سعید و آقای بهرامی جان جانان:
    عرض به حضور شریفتون اینکه طبق رسم هر ساله هیات مذهبی ائمه جماعات مساجدو هیات امناءکل مساجد با حضور امام جمعه محترم جلسه ای در تبلیغات اسلامی شهر که متولی هیات و مساجد شهرستان است قبل از محرم برگزار می شود که در این جلسه از همه ادارات مرتبط بویژه عزیزان نیروی انتظامی حضور دارند و ایراد سخن و نکات مهم درخصوص هیات می کنند که همه ساله موضوع علم یکی از تذکرات است ولی متاسفانه در مرحله عمل هم بعضی از جوانان و از سوی دیگر عزیزان نیروی انتظامی با همه زحمات در دهه ولی با این مورد برخورد جدی نمی کنند .

  6. علم چیست وفلسفه ان نیاز به فرهنگ سازی وآگاهی دادن دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.