• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

نشست خبری مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و فرماندار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 40122
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

فرماندار مسجدسلیمان: عدم وجود ایستگاه آتشنشانی، امنیت شهرک، سیستم تصفیه فاضلاب، و جمع آوری زباله ها در سطح شهرک اساسی ترین مشکلاتی ست که در حال رفع آنان هستیم/ درخواست می کنیم شهرک صنعتی شماره ۳ مسجدسلیمان در منطقه تلبزان راه اندازی شود مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان: بخش عمده ای از واحدهای صنعتی […]

فرماندار مسجدسلیمان: عدم وجود ایستگاه آتشنشانی، امنیت شهرک، سیستم تصفیه فاضلاب، و جمع آوری زباله ها در سطح شهرک اساسی ترین مشکلاتی ست که در حال رفع آنان هستیم/ درخواست می کنیم شهرک صنعتی شماره ۳ مسجدسلیمان در منطقه تلبزان راه اندازی شود

مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان: بخش عمده ای از واحدهای صنعتی به دلیل عدم ایفای تعهدات خود به تملک بانک ها در آمده اند/ خوشبختانه طی ۲ سال گذشته ۹ واحد از ۱۲ واحد را از تملک بانک خارج و به متقاضیان جدید واگذار نمودیم

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نشست خبری مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و فرماندار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام حیدر حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی با بیان این که شهرک صنعتی مسجدسلیمان ۴ مشکل اصلی دارد گفت:

عدم وجود ایستگاه آتشنشانی، امنیت شهرک، سیستم تصفیه فاضلاب، و جمع آوری زباله ها در سطح شهرک اساسی ترین مشکلاتی ست که با جلسات مکرر این مشکلات در حال برطرف شدن است. وی ادامه داد: از ۱۶۴ واحد در شهرک صنعتی حدود ۱۵ واحد در شهرک شماره ۱فعال است و طی جلسه ای که با مهندس محمدیان داشته ایم قرار است واحدهای غیر فعال تعیین تکلیف و به سرمایه گزاران جدید واگذار گردند.

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجتمع گلخانه ای واقع در منطقه تلبزان از مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی خواست با توجه به هزینه بالغ بر ۱۶ میلیارد تومانی در این منطقه ۵ هزار هکتاری و این که تاکنون سرمایه گزاران استقبالی از خود نشان نداده اند و این که احتمال از بین رفتن زیرساخت ها وجود دارد این منطقه به عنوان شهرک صنعتی شماره ۳ مسجدسلیمان در نظر گرفته شود ….

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نیز در سخنانی اظهار کرد: در شرکت شهرک‌های صنعتی عملاً دو هدف ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم سرمایه‌گذاری و حمایت نرم‌افزاری و توسعه واحدهای صنعتی حوزه صنایع کوچک دنبال می‌شود. وی ادامه داد: مشوق‌های خوبی به خصوص برای سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه ‌یافته در نظر گرفته‌ایم تا واحدها بتوانند با شرایط بهتری در شهرک‌های صنعتی استان مستقر شوند. وی گفت: مسجدسلیمان دارای ۲ شهرک صنعتی و ۱ناحیه صنعتی می باشد. ۶۱ فقره قرارداد جاری در این شهرک ها داریم که حدود ۱۵ واحد بهره برداری فعال و ۱۷ واحد نیز راکد می باشند. وی ادامه داد: بخش عمده ای از واحدهای صنعتی به دلیل عدم ایفای تعهدات خود به تملک بانک ها در آمده اند و همین باعث ضربه پذیری و بسیاری  از سرمایه گزاران که قصد سرمایه گزاری داشته اند با دیدن این همه واحد غیرفعال از سرمایه گزاری منصرف شدند. اما خوشبختانه طی ۲ سال گذشته ۹ واحد از ۱۲ واحد را از تملک بانک خارج و به متقاضیان جدید واگذار نمودیم که ۱ واحد آن هفته گذشته به تولید و ۱ واحد دیگر نیز بزودی افتتاح خواهد شد. محمدیان گفت: در سال ۹۶ حدود دو و نیم هکتار زمین در شهرک شماره ۲ و در سال ۹۷ نیز ۷ قرارداد سرمایه گزاری داشتیم و در حال حاضر در شهرک شمار ۱ دیگر امکان واگذاری زمین وجود ندارد. وی در ارتباط با ۴ مشکل مطرح شده نیز گفت: بخشی از این مشکلات به صورت بین بخشی قابل رفع است اما قطعاً با تشکیل یک کارگزوه برای حل این مشکلات اقدام خواهیم کرد. لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان پس از پایان نشست خبری از شرکت لبنیاتی که چند روز پیش به هره برداری رسیده بود بازدید نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    از دوسال پیش پس از جلسه محمدیان با فرماندار وقت و استاندارشریعتی قرار شد کار گروه تشکیل بده و مشکلات شهرک رفع بشه . ولی هنوز قصه ادامه داره .
    کااااااااارگروووووه!#$/^&*

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.