• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

با حضور علی عسگر ظاهری، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان
شرکت فرآورده های لبنی تک تاراز بختیاری افتتاح شد + تصاویر

  • کد خبر : 40063
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار، باورصاد ریاست جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین شهرستان شرکت فرآورده های لبنی تک تاراز بختیاری در شهرک صنعتی مسجدسلیمان افتتاح و به بهره برداری رسید. مهندس ظاهری در مراسم افتتاح این واحد تولیدی گفت: خدا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار، باورصاد ریاست جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین شهرستان شرکت فرآورده های لبنی تک تاراز بختیاری در شهرک صنعتی مسجدسلیمان افتتاح و به بهره برداری رسید. مهندس ظاهری در مراسم افتتاح این واحد تولیدی گفت: خدا را شاکریم که امروز به همت مسئولین شهرستان یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی که ظرفیت تولید ۸۰۰ تن فرآورده های لبنی در سال را دارا می باشد با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم برای ۱۲ نفر و۱۵۰ نفر بصورت غیر مستقیم به بهره برداری رسیده است.

ظاهری ادامه داد:این واحد تولیدی یکی از نیازهای شهرستان بوده که فعالیت آن سبب می شود تا دامداران سنتی منطقه بتوانند محصول خود را در بستری استاندارد و بهداشتی بفروش برسانند و موجب رونق دامداری در منطقه خواهد شد.

وی تصریح کرد: از صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون شهرستان که سرمایه گذاران این واحد تولیدی هستند و تلاش های مدیر این مجموعه، جهاد کشاورزی و فرماندار شهرستان در جهت راه اندازی این واحد تولیدی سپاسگزاریم.

ظاهری ابراز امیدواری کرد:امیدواریم در سال رونق تولید شاهد شروع فعالیت دیگر پروژه های تولیدی و توسعه بستر صنعت در شهرستان مان باشیم… وی در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از مدیریت شهرک های صنعتی استان گفت: یکی از گلایه های اصلی ما از مدیریت شهرک های استان این است علیرغم آن که در مجموعه شهرستان حدود ۵۲ واحد سرمایه گزاری شده بود اما فعالیت امیدوار کننده ای وجود نداشت. وی گفت: مشکلاتی که مربوط به شهرستان است  توسط فرماندار محترم در حال پیگیری ست و انتظار داریم مدیرعامل شهرک های صنعتی و معاون اقتصادی استاندار محترم به جد پیگیر حل دیگر مشکلات این شهرک باشند…

حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان نیز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که شهرک‌های صنعتی به دلیل تامین‌ زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری یک موضوع مهم هستند و باید به آن ها توجه شود گفت: یکی از مباحثی که به جد پیگیر حل مشکلات آن بودیم بحث شهرک های صنعتی بود که با تلاش های انجام شده مشکلات زیرساختی این شهرک به جز فاضلاب حل و در ارتباط با بحث فاضلاب نیز هفت هگذشته نشستی با مدیرکل محترم آب و فاضلاب داشتیم که در حال پیگیری موضوع می باشیم… وی با بیان این که دولت با جدیت برای رفع موانع تولید تلاش می‌کند، تصریح کرد: انتظارداریم، بانک‌ها نیز برای رفع مشکلات صنعتگران به موقع به آن ها تسهیلات را پرداخت کنند تا واحدهای صنعتی بتوانند در این شهر به فعالیت خود ادامه و آغاز به کار کنند…

عزیزی مدیر واحد تولیدی فرآورده های لبنی تک تاراز بختیاری نیز در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: شیر خام مورد نیاز این واحد تولیدی کاملاً از دامداران بومی شهرستان و روستاهای اطراف خریداری می شود و از لحاظ کیفیت شیر خام و لبنیات تولیدی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

وی افزود: محصول تولیدی فرآورده های لبنی تک تاراز بختیاری در استان خوزستان از طریق نمایندگی های ما به فروش می رسد. وی ادامه داد:  در حال  حاضر تامین شیر مورد نیاز از دامداران شهرستان به مقدار ۲ تن در روز می باشد. عزیزی گفت: محصولات ما روزانه در استان خوزستان توزیع و مشکلی برای فروش محصولات وجود ندارد. ایشان با بیان این که خط تولید آب آشامیدنی و پنیر شرکت نیز تا ۹ ماه آینده افتتاح خواهد شد. وی در پایان سخنان خود از تلاش های مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان، باورصاد رئیس اداره جهاد کشاورزی مسجدسلیمان، سرکار خانم دکتر دوستی خواه مسئول واحد طرح و برنامه صنایع غذایی، صندوق کارآفرینی مسجدسلیمان و بانک توسعه و تعاون شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.