• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

مدیرکل ورزش خوزستان خبر داد:
مردم مسجدسلیمان منتظر خبرهای خوشی در رابطه با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان باشند

  • کد خبر : 40057
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرکل ورزش خوزستان گفت: مردم مسجدسلیمان منتظر خبرهای خوشی در رابطه با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان باشند. افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: با تدبیر و پیگیری های مهندس ظاهری نماینده پرتلاش مردم مسجدسلیمان، دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان، مهندس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرکل ورزش خوزستان گفت: مردم مسجدسلیمان منتظر خبرهای خوشی در رابطه با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان باشند. افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: با تدبیر و پیگیری های مهندس ظاهری نماینده پرتلاش مردم مسجدسلیمان، دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان، مهندس محمدی مدیر مناطق نفتخیز جنوب و مهندس ناصری مدیر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،، حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار محترم مسجدسلیمان و برگزاری جلساتی که در این رابطه داشتیم مشکلات تیم نفت مرتفع و بزودی با تصمیماتی که اتخاذ خواهد شد تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ نوزدهم آماده به نوعی که دیگر هواران دیار زاگرس دغدغه سقوط این تیم پرطرفدار را در لیگ پیش رو نداشته باشند. حیدری با بیان این که تا اوایل هفته آینده یک سرمربی شناسنامه دار توسط هیئت مدیره مشخص و فرآیند یارگیری نیز آغاز خواهد شد گفت: هواران پرشور نفت مسجدسلیمان لیاقت بهترین ها را دارند و با تدابیر اتخاذ شده توسط مسئولان شهرستان و استات ان شالله شاهد حضور تیمی قدرتمند در لیگ آینده خواهیم بود. مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در ارتباط تیم صنعت نفت آبادان نیز اظهار کرد: هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی نفت آبادان نیز به زودی معرفی و با تمام توان در حال حل مشکلات این تیم ریشه دار نیز هستیم وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از تمامی تیم های خوزستاتی حمایت خواهد کرد چرا که معتقد هستیم همه این تیم ها لیاقت حضور در سطح اول فوتبال کشور را دارند. وی گفت: جزئیات بیشتر در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. امیدوار هستیم که در حد شعار نبوده باشه

  2. پس چی شد آقای مسئول گفته بودید که این هفته نکند سناریو پایان هفته هنوز ادامه دارد

  3. همش شعاره..فکری رو فراری دادن تا رفت سرمربی المینیوم اراک شد ..این مدیر کل میخواد یه سرمربی خودش تحمیل کنه به نفت مثه پور موسوی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.