• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستبند پلیس مسجدسلیمان بر دستان سارق سابقه دار اماکن خصوصی

  • کد خبر : 40026
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ کارآگاه علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در بیان جزئیات این خبر تصریح نمود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان مسجدسلیمان موضوع با ابلاغ تدابیر خاص پلیسی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ کارآگاه علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در بیان جزئیات این خبر تصریح نمود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان مسجدسلیمان موضوع با ابلاغ تدابیر خاص پلیسی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسینی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ مسجدسلیمان با انجام تحقیقات اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس در زمینه نامحسوس فرد سارق سابقه دار را حین ارتکاب سرقت شناسایی و دستگیر نمودند.
کارآگاه حسینی با بیان این که متهم در تحقیقات پلیسی به پنج فقره سرقت در مسجدسلیمان اعتراف نمود، افزود:
متهم با اعتراف به بزه انتسابی ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان کرد تمام تلاش کارکنان پلیس مسجدسلیمان در جهت ناامن نمودن شرایط برای سارقان و بزهکاران است و از شهروندان محترم خواست هشدارهای انتظامی در بحث لزوم اقدامات پیشگیرانه از سرقت منازل را جدی بگیرند تا سارقان در ارتکاب بزه ناکام بمانند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.