• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

مدیرکل ورزش خوزستان خبر داد:
جلسه تعیین تکلیف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با حضور مسئولین استان و شهرستان تا ساعتی دیگر در اهواز برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 40020
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از برگزاری جلسه تعیین تکلیف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تا ساعاتی دیگر خبر داد. افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: با حضور مهندس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از برگزاری جلسه تعیین تکلیف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تا ساعاتی دیگر خبر داد. افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: با حضور مهندس ظاهری نماینده محترم مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان، مهندس محمدی مدیر مناطق نفتخیز جنوب و مهندس ناصری مدیر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان تا ساعاتی دیگر جلسه تعیین تکلیف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برگزار که امیدوارم نتایج خوبی به همراه داشته باشد. حیدری با بیان این که می دانیم هواداران پرشور نفت مسجدسلیمان نگران وضعیت این تیم هستند گفت: قطعا نگاه همه مسئولین شهرستان و استان در جهت حل مشکلات تیم محبوب زاگرس نشینان خواهد بود که امیدواریم با همکارای همه مسئولان مشکلات این تیم هر چه سریع تر مرتفع گردد.
سایت باشگاه روزنامه نگاران تلاش خواهد کرد نتیجه این نشست را از همین سایت خبری به اطلاع علاقمندان تیم فوتبال نفت بختیاری برساند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.