• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

سقوط زوج کوهنورد از ارتفاعات کوه کینو باعث مرگ یکی از آنان شد

  • کد خبر : 39970
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا گفت: زوج کوهنورد دزفولی بامداد روز پنجشنبه از ارتفاعات کوه کینو در مرز استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری سقوط کردند. ایمان نوروزی بیان کرد: این حادثه در استان چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاد اما با توجه به این که یک تیم از جمعیت هلال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا گفت: زوج کوهنورد دزفولی بامداد روز پنجشنبه از ارتفاعات کوه کینو در مرز استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری سقوط کردند.

ایمان نوروزی بیان کرد: این حادثه در استان چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاد اما با توجه به این که یک تیم از جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا با یک گروه کوهنورد دیگر در منطقه بودند سریعاً اقدامات لازم را برای نجات کوهنوردان آغاز کردند.

وی افزود: تیم تخصصی جمعیت هلال احمر با حدود پنج ساعت پیاده روی عازم منطقه شد اما متأسفانه مرد این خانواده به دلیل سقوط از ارتفاع و شدت جراحت جان باخت و زن وی توسط نیروهای امدادی به دامنه کوه و سپس با بالگرد به اهواز منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا گفت: جسد مرد جان باخته این حادثه نیز در حال انتقال به سردخانه است.

کوه سه هزار و ۷۰۱ متری ‘ کینو ‘ معروف به بام خوزستان در بخش چلو اندیکا قرار دارد که بخش‌هایی از آن نیز به حوزه استان لرستان و چهارمحال و بختیاری منتهی می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.