• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

آرمان، نمونه ای موفق از یک کودک کار
هیچ کس باور نداشت که این هنرمند یکی از کودکان کار مسجدسلیمان است

  • کد خبر : 39926
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نوروز امسال بود که اجرای آرمان امیدی در برنامه عصر جدید مورد توجه و استقبال گسترده داوران و بینندگان برنامه تلوزیونی عصر جدید قرا گرفت. برنامه ای که با هدف شناسایی استعدادها مختلف هنری، فرهنگی، ورزشی، علمی و غیره پخش آن از سال گذشته آغاز و مورد استقبال گسترده و پر شور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نوروز امسال بود که اجرای آرمان امیدی در برنامه عصر جدید مورد توجه و استقبال گسترده داوران و بینندگان برنامه تلوزیونی عصر جدید قرا گرفت. برنامه ای که با هدف شناسایی استعدادها مختلف هنری، فرهنگی، ورزشی، علمی و غیره پخش آن از سال گذشته آغاز و مورد استقبال گسترده و پر شور مردم کشور قرار گرفته است.

حضور استعدادهای مختلف در این برنامه در واقع بیانگر وجود چهره های موفق ناشناخته ای بوده که پیش از اجرای این برنامه کسی از آنها اطلاع نداشت و در واقع با تولید این برنامه چهره های جدید استعداد و هنرمند برای مردم مشخص شدند.

آرمان امیدی اهل مسجد سلیمان استان خوزستان یکی از شرکت کنندگان این برنامه بزرگ استعداد یابی بود که به عنوان فرد مستعد در حوزه موسیقی برای نخستین بار اجرایش از طریق برنامه عصر جدید در شبکه ملی پخش و اجرای بی نظیرش مورد توجه داوران و مخاطبان برنامه عصر جدید قرار گرفت.

اما داستان زندگی آرمان با آن چهره معصومش با دیگر شرکت کنندگان این برنامه شاید متفاوت تر بود، کودکی ۱۴ ساله که بقول خودش بدون اینکه کلاس موسیقی رفته باشد خوانندگی و آواز را پیش گرفته است.

وقتی آرمان از زندگیش در برنامه عصر جدید صحبت کرد شاید هیچکس باور نداشت که این هنرمند یکی از کودکان کار مسجدسلیمان است که به علت مشکلات مالی در کنار تحصیل در نانوایی کار می کند.

اجرای هنرمندانه این نوجوان با آواز محلی بختیاری در مرحله مقدماتی برنامه عصر جدید توانست نظر آریا عظیمی نژاد یکی از چهار داور این برنامه را جلب و با کارت طلایی او به مرحله دوم این برنامه راه یابد.

اما روز گذشته مرحله دوم این برنامه با اجرای آرمان امیدی این نوجوان بختیاری آغاز و او موفق تر از دوره قبل توانست آنچنان هنری از خود به نمایش بگذارد که نظر چهار داور این برنامه، تماشاگران و بینندگان را مجذوب خود کند.

آرمان در این مرحله نیز با آواز محلی بی نظیرش از بین چهار شرکت کننده موفق شد به همراه یکی دیگر از رقبای خود به مرحله فینال راه پیدا کند.

اما اجرای آرمان در برنامه روز گذشته تفاوت داشت، پس از اجرای آرمان جمعی از کودکان کار در این برنامه حضور و در تقدیر از اجرای زیبا و هنرمند آرمان با اهدا لوح از او تقدیر کردند.

حضور این کودکان در کنار آرمان بی شک بیانگر حس نوعدوستی و تقویت روحیه این نوجوان بود که مثل آرمان در کنار تحصیل به دلائل مختلف مجبور به کار هستند.

بی شک آرمان و هنرش نمونه موفق یک کودک کار است که با وجود مشکلات مالی هم به تحصیلش ادامه داده و هم به هنرش می پردازد.

این نوجوان الگوی بسیاری از کودکانی است که با وجود داشتن امکانات گسترده و تمکن مالی و رفاه ولی تن به تحصیل نداده و از زندگیشان ناراضی هستند.

بی شک حضور آرمان در این برنامه نمایشی از زندگی موفق یک کودک کار و با انگیزه است که با وجود مشکلات مالی ولی تحصیل را رها نکرده و به عنوان کمک خرج خانواده به هنرش نیز می پردازد.

به امید موفقیت بیشتر آرمان و آرمانهای او…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.