• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید روابط عمومی و امور حقوقی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 39770
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و روسای بخش های مختلف این شرکت آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اولین روابط عمومی صنعت نفت و ایران برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیرعامل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و روسای بخش های مختلف این شرکت آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اولین روابط عمومی صنعت نفت و ایران برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه با اشاره به بخشنامه وزیر نفت در خصوص محدودیت تصدی سمت های مدیریتی گزارش ده به مدیرعامل تا سقف ۴ سال ، گفت : در این مراسم از زحمات و خدمات چندین ساله آقای جهانبخش عیدی پور در سمت رییس امور حقوقی و پیمان ها و آقای ابوذر شجاعی برجوئی در سمت رییس روابط عمومی تقدیر و تشکر می نماییم .

مهندس قباد ناصری افزود : امور حقوقی و پیمان ها در مدت زمان مدیریت آقای عیدی پور دستاوردهای حقوقی بزرگی داشت و توانست در محاکم قضایی آرای مناسبی در جهت احقاق حق و جلوگیری از تضییع حق این شرکت کسب نماید .

وی ادامه داد: آقای ابوذر شجاعی برجوئی نیز در مدت زمان تصدی مسئولیت روابط عمومی دستاوردهای ارزشمندی داشت که کسب عنوان روابط عمومی برتر در دو جشنواره روابط عمومی های کشور نشان از توانمندی وی و استفاده از ظرفیت و توانمندی مجموعه ی روابط عمومی بوده است .

مهندس ناصری افزود : حضور توأمان و تعامل شایسته با دوایر دولتی حوزه ی وسیع عملیاتی این شرکت و تعامل شایسته با ۱۳ فرمانداری و اداره حفاظت محیط زیست از دیگر دستاوردهای مهم روابط عمومی در چندسال گذشته بوده که جای تقدیر دارد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به این که این جابجایی ها پیامدهای خوش و مطلوب هم برای سازمان و هم برای پرسنل خواهد داشت افزود: این جابجایی ها موجب تقویت انگیزه ی پرسنل و استفاده از ظرفیت و پتانسیل سایر کارکنان نیز می شود .

در ادامه با تقدیر از زحمات و خدمات جهانبخش عیدی پور و ابوذر شجاعی برجوئی، امیر محتشم حاجی پور به عنوان سرپرست امور حقوقی و پیمان ها و قاسم صالحی به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.