• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت حماسه آزاد سازی خرمشهر

  • کد خبر : 39680
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پیامی سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت. به گزارش سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد شصت ویک شد سمبل مقاومت ملت ایران و […]

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پیامی سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت. به گزارش سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد شصت ویک شد سمبل مقاومت ملت ایران و وحدت و همدلی نیروهای مسلح بر ضد دشمنانی بود که می خواستند به انقلاب اسلامی ایران و انقلابی کاملا مردمی که الهام بخش آزادی خواهان جهان بود ضربه بزنند.
بدون تردید پیروزی ها وافتخارات ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به ویژه حماسه آزادسازی خرمشهر ، حماسه ای که موجب یاس دشمنان و امید مردم مسلمان کشورمان شد نشان دهنده ایستادگی و مقاومت ایرانیان در دفاع از شرف و ارزش های مقدس این آب وخاک است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، محقق شده است.
امروز نیز دلاور مردان نیرو‌های مسلح و آحاد ملت غیور و همیشه در صحنه و شهید پرور ایران اسلامی با تمسک به سیره نبوی و نصب‌العین قرار دادن فرامین، ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معزز کل قوا همچون کوهی استوار در برابر زیاده‌خواهی و یاوه‌سرایی دشمنان ایستاده و آماده جانفشانی هستند.
اینجانب با تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به محضر فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، فاتحان خرمشهر، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و مردم شهید پرور ایران اسلامی، عزت، اقتدار و توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.