• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

پیش بازی
روز آخر لیگ برتر برای مسجدسلیمانی ها تلخ خواهد شد یا شیرین؟

  • کد خبر : 39474
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر ایران، دو تیم نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هفته سی ام لیگ برتر ایران نفت مسجدسلیمان-ذوب آهن اصفهان مسجدسلیمان-ورزشگاه شهید بهنام محمدی/ پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ داور: مهدی سیدعلی-کمک‌ها: رضا سخندان – فرهاد مروجی / ورزشگاه شهید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر ایران، دو تیم نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته سی ام لیگ برتر ایران

نفت مسجدسلیمان-ذوب آهن اصفهان مسجدسلیمان-ورزشگاه شهید بهنام محمدی/ پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰

داور: مهدی سیدعلی-کمک‌ها: رضا سخندان – فرهاد مروجی / ورزشگاه شهید بهنام محمدی

پیش بازی

دو تیم ذوب آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان در حالی به مصاف هم می روند که این بازی برای نفت مسجدسلیمان از اهمیت بالایی برخوردار است و آن ها در صورت عدم پیروزی، این خطر را حس می کنند که به لیگ دسته اول سقوط کنند.

آن ها در ۲۹ بازی اخیر لیگ برتر ۳ پیروزی، ۱۲ تساوی و ۱۴ شکست داشته اند. مسجدسلیمانی ها همچنین آمار ۱۴ گل زده و ۳۲ گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آن ها با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول حضور دارند.

اگر فردا نفت مسجدسلیمان موفق به پیروزی برابر ذوب آهن نشود و سپیدرود موفق شود استقلال را شکست دهد، این نفت مسجد سلیمان است که به لیگ پایین تر سقوط خواهد کرد اما اگر آن ها برابر ذوب آهن پیروز شوند، در بازی سپیدرود-استقلال هر نتیجه ای رخ دهد، سپیدرود تیم سقوط کننده خواهد بود.

در آن سوی میدان ذوب آهنی ها در ۲۹ بازی گذشته ۹ پیروزی ، ۱۲ تساوی و ۸ شکست داشته است. آنها آمار ۲۶ گل زده و ۲۶ گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آن ها با ۳۹ امتیاز در رده ششم حضور دارند.

بازی های گذشته دو تیم

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.