• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

مشکل واگذاری و تحویل زمین به بیمارستان۲۲بهمن این شهرستان برطرف شد

  • کد خبر : 39425
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با توجه به  تصمیم اتخاذ شده دربازدید ۵ اردیبهشت ۹۸ سرپرست فرمانداری شهرستان از بیمارستان ۲۲بهمن مقرر شد موضوع کمبود زمین این بیمارستان  به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و تعیین تکلیف شود. حجت السلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با توجه به  تصمیم اتخاذ شده دربازدید ۵ اردیبهشت ۹۸ سرپرست فرمانداری شهرستان از بیمارستان ۲۲بهمن مقرر شد موضوع کمبود زمین این بیمارستان  به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و تعیین تکلیف شود.
حجت السلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در خصوص مشکل واگذاری وتحویل زمین به بیمارستان ۲۲بهمن جهت احداث بخش های دیالیز و تالاسمی اظهارداشت: با توجه به مصوبات جلسه ۵ اردیبهشت ۹۸ در بازدید از بیمارستان ۲۲بهمن درخصوص کمبود زمین جهت احداث بخش های تالاسمی و دیالیز این بیمارستان با پیگیری های صورت گرفته این مشکل برطرف  و یک قطعه زمین به مساحتی بالغ بر۸۰۰  متر مربع در مجاورت بیمارستان به  شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل شد.
حجتی نیا افزود: باتوجه به رفع مشکل وضعیت زمین این بیمارستان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید برای آغاز عملیات احداث بخش های مذکور بجد پیگیری نماید تاشاهداحداث بخشهای جدید دربیمارستان باشیم.
سرپرست فرمانداری همچنین از همکاری و تعامل اداره مسکن و شهرسازی شهرستان در واگذاری و تحویل زمین بیمارستان  تقدیر کرد و گفت: اداره مسکن و شهرسازی شهرستان از ادارات موفق درخدمت رسانی به مردم می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.