• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

پیش بازی دیدار پیکان – نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 39392
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در چارچوب هفته بیست و نهم از لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پیکان و نفت مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران پیکان-نفت مسجدسلیمان تهران- ورزشگاه شهدای شهر قدس/شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ داوران: اشکان خورشیدی، محمدرضا منصوری، محمد عطایی، احد سلطانی پیش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در چارچوب هفته بیست و نهم از لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پیکان و نفت مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران

پیکان-نفت مسجدسلیمان

تهران- ورزشگاه شهدای شهر قدس/شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰

داوران: اشکان خورشیدی، محمدرضا منصوری، محمد عطایی، احد سلطانی

پیش بازی

دو تیم پیکان و نفت مسجدسلیمان برگزار کننده دیداری از هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران هستند. دیداری که برخلاف میزبان این بازی، نماینده استان خوزستان و بازیکنان نفت مسجدسلیمان دغدغه بزرگی به نام سقوط نکردن به لیگ دسته اول را در ذهن خود خواهند داشت.

ابتدا به میزبان و تیم آبی پوش دیدار فردا، پیکان تهران می پردازیم. شاگردان حسین فرکی با ۳۲ امتیاز از ۲۸ بازی در رتبه دهم جدول رده بندی لیگ هجدهم قرار دارند و با این امتیاز آن ها در میانه جدول جا خوش کرده اند. این تیم استرس خاصی از جهت سقوط و یا کسب سهمیه نداشته و از این رو پیکان در بازی فردای خود بدون هیچ مشکلی در ورزشگاه شهدای شهر قدس حاضر خواهد شد و در صورت پیروزی در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان می تواند چند پله ای در جدول مسابقات بالا بیاید…

در سوی دیگر میدان، تیم نفت مسجدسلیمان قرار دارد. شاگردان فیروز کریمی پس از تساوی ارزشمندی که در هفته گذشته برابر سپیدرود در خانه به دست آورده اند با ۲۸ بازی و کسب ۲۱ امتیاز تنها یک امتیاز با سپیدرود و منطقه سقوط فاصله دارند. نفتی ها باید در دیدار فردای خود مقابل پیکان حتما به پیروزی دست یابند تا سرنوشت بقا در لیگ برتر در دستان خودشان باشد. البته نفت در دیدار شنبه شب خود کار سختی را در پیکان شهر خواهد داشت؛ آن ها حبیب فرعباسی، داریوش صادقی، سید هیثم هاشمی زاده و فرشید پاداش را به علت محرومیت در اختیار نخواهند داشت و حسین فرکی هم با پیکان نتایج خوبی را در چند هفته اخیر در مسابقات لیگ برتر به دست آورده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.