• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

بازدید سرپرست فرماندار شهرستان مسجدسلیمان از کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان

  • کد خبر : 39353
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت السلام و المسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری به همراه مهندس رضایی مدیرکل فرودگاهای استان و همچنین بخشداران بخش های، مرکزی، گل گیر و عنبر از کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان در شهرک صنعتی شماره ۲ بازدید به عمل آوردند.به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این بازدید سرپرست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت السلام و المسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری به همراه مهندس رضایی مدیرکل فرودگاهای استان و همچنین بخشداران بخش های، مرکزی، گل گیر و عنبر از کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان در شهرک صنعتی شماره ۲ بازدید به عمل آوردند.به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این بازدید سرپرست فرمانداری از بخش ها و قسمت های مختلف این کارخانه صنعتی و همچنین از آشنایی با مراحل تولید محصولات و روند اجرایی و پیشرفت کار مطلع و مسائل و مشکلات مربوط به کارخانه را مورد بررسی قرار داد.
حیدر حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان  ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  با اشاره به حمایت دولت “تدبیر و امید” از تولیدکنندگان و توسعه و تقویت اشتغالزائی پایدار اظهار داشت: یکی از اولویت ها در شهرستان ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و تحقق شعار “رونق تولید است. وی با بیان این که در این بازدیدها مشکلات صنایع و تولیدکنندگان به دقت بررسی می شود افزود: در این بازدیدها راهکارهای توسعه صنعتی شهرستان و یا علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط در دستور کار قرار می گیرد.

سرپرست فرمانداری اظهارداشت: باید با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کنیم. حجتی نیا افزود: اولویت مجموعه فرمانداری در شهرستان حمایت از واحدهای تولیدی می باشد و تمامی توان و تلاش خود را جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان به کار می بندیم زیرا حمایت از صنایع تولیدی علاوه بر ایجاد اشتغال باعث رونق منطقه خواهد شد.
شایان ذکراست در این بازدید مدیرعامل کارخانه الومینیوم کاوه خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فرمانداری جهت توجه به مشکلات این کارخانه تولیدی و صنعتی شهرستان و پیگیری برای رفع مشکلات آنهابه بیان مسائل و مشکلاتی که در خصوص عدم وجود برق پایدار این مجموعه صنعتی که از اصلی ترین مشکلات این مجموعه بود پرداخت وخواهان رفع این معضل شدند. گفتنی است شهرک صنعتی شماره ۲ مسجدسلیمان در کیلومتر ۱۸ محور مسجدسلیمان – لالی واقع شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.