• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

برگزاری جلسه کمیسیون بانوان فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 39335
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه کمیسیون بانوان فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور مشاوران بانوان شاغل در ادارات شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه که به منظور هماهنگی و شناخت فرصت های مناسب برای بانوان واستفاده از تجربیات در پیشبرد اهداف و نیز تلاش جهت ارائه خدمات مناسب، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه کمیسیون بانوان فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور مشاوران بانوان شاغل در ادارات شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه که به منظور هماهنگی و شناخت فرصت های مناسب برای بانوان واستفاده از تجربیات در پیشبرد اهداف و نیز تلاش جهت ارائه خدمات مناسب، بیان مشکلات بانوان و همچنین حضور بیشتر در عرصه های اداری و اجتماعی شهرستان تشکیل شد؛ مهندس اردوان قنبری معاون فرمانداری شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به توجه بیشتر به نقش موثر بانوان در جامعه در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت:
ارزش های دینی، ملی، فرهنگی و اجتماعی در درجه اول به عهده خانواده ها و به خصوص بانوان است پس می توان نتیجه گرفت زن سازنده جامعه است و قادر است جامعه را به سمت تعالی سوق دهد. وی گفت: در نظام اسلامی زنان همسان مردان از تمام حقوق اجتماعی برخوردارند و می توانند در همه عرصه ها نقش موثر خود را ایفا کنند. در بخش دیگری از این جلسه فاطمه حسینی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری از مشاوران حوزه بانوان در ادارات خواست ضمن شناسایی نیازهای بانوان درسطح ادارات، در جلسه آینده نسبت به ارائه پیشنهاد برای حل مشکلات آنان و استفاده از ظرفیت ها با آمادگی لازم شرکت نمایند.

گفتنی است در جلسه کمیسیون بانوان و خانواده شهرستان مسجدسلیمان، مشاوران بانوان شاغل در ادارات این شهر به بیان برخی مسائل در حوزه زنان پرداخته و راهکارهایی نیز پیشنهاد دادند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.