• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
2

توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان عنوان شد:
تشریح فعالیت های ماه مبارک رمضان در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 39297
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام آمادگی مساجد و حسینیه ها جهت برپایی باشکوه برنامه های ماه مبارک رمضان به تشریح برنامه های معنوی در این ماه پرداخت. قندعلی خاطرنشان ساخت: ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی و حضور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام آمادگی مساجد و حسینیه ها جهت برپایی باشکوه برنامه های ماه مبارک رمضان به تشریح برنامه های معنوی در این ماه پرداخت. قندعلی خاطرنشان ساخت: ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی و حضور همه جانبه میهمان در مقابل میزبانی است که مهربان ترین و بخشنده ترین میزبان هاست.

خدای مهربانی که انفاس بندگانش را تسبیح و خواب شان را چون عملی عبادی ثبت می کند و امیدوارم همه ما با درک این ماه عظیم که ماه هدیه قرآن کریم به عنوان ارزشمند ترین کتاب و راهنمای بشری با حضور قلب و انس با این نعمت عظیم بیش از پیش به خدای متعال تقرب جوییم.

وی غبار روبی مساجد و حسینیه های شهرستان،مراسم دعا و استقبال از ماه مبارک، گردهمایی مبلغین با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، نشست های تفسیری جوانان، جمع خوانی و محافل انس با قرآن، ارسال احکام و تولید محتوای معنوی در فضای مجازی، اعزام مبلغ به مراکز جمعیتی، برگزاری جلسات مشاوره دینی ،تجلیل از روزه اولی های مساجد، نشست های اندیشه ورزی و مسابقات فرهنگی با موضوع رمضان، برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی توسط موسسات قرآنی، سخنرانی وعاظ و مبلغان ویژه در مراسمات شب های قدر و برپایی با شکوه نماز عید سعید فطر از جمله برنامه های مساجد و مراکز فرهنگی شهرستان در طول ماه مبارک خواهد بود. قندعلی در پایان سخنان خود گفت: از همه ی همشهریان عزیز و خونگرم شهرستان شهید پرور مسجدسلیمان در این ماه رحمت و مغفرت درخواست دعای خیر داریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.