• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

تکلیف بقا با دو هفته داغ:
رشت – مسجدسلیمان، این دوئل ادامه دارد

  • کد خبر : 39273
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲

تیم هایی که هنوز در رتبه های پایین جدول قرار دارند و احتمال سقوط شان هست، دو هفته نبرد داغ و غیر مستقیم خواهند داشت. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  پرحاشیه ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر که یکی از حساس ترین بازی ها نیز بود، با نتیجه ای پایان یافت که جدال داغِ […]

تیم هایی که هنوز در رتبه های پایین جدول قرار دارند و احتمال سقوط شان هست، دو هفته نبرد داغ و غیر مستقیم خواهند داشت.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  پرحاشیه ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر که یکی از حساس ترین بازی ها نیز بود، با نتیجه ای پایان یافت که جدال داغِ دو تیم شمالی و جنوبی را باز هم ادامه می دهد. تیم های نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت که در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول لیگ قرار دارند، امروز در دیداری سرنوشت ساز به مصاف هم رفتند. بازی بسیار پرحاشیه و البته جذاب این دو تیم، پس از چیزی حدود ۱۰۰ دقیقه تلاش با تساوی یک یک خاتمه یافت.

با این نتیجه، نفتی ها ۲۱ امتیازی شدند و سپیدرود هم به امتیاز ۲۰ رسید. رتبه های دو تیم به شکل هفته پیش باقی ماند و کماکان این تیم ها دو هفته دیگر باید رقابت غیر مستقیم داشته باشند تا از سقوط به لیگ یک به عنوان دومین تیم فرار کنند. نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و نهم باید در تهران به دیدار پیکان برود. به صورت همزمان با این بازی، سپیدرود در رشت میزبان نساجی خواهد بود. با توجه به فرم خوب پیکان در هفته های اخیر، کار برای تیم فیروز کریمی در تهران سخت خواهد بود. ضمن این که دیدار سپیدرود و نساجی هم حال و هوای ویژه ای در شمال کشور خواهد داشت. در هفته پایانی لیگ کار سپیدرود بسیار دشوار است و اگر کار به آن بازی بکشد، تیم جنوبی امیدوار است که رقیبش در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال نتیجه مناسبی نگیرد. مسجدسلیمانی ها در هفته سی ام میزبان تیم ذوب آهن هستند و تقابل کریمی و منصوریان می تواند یکی از مهیج ترین بازی های هفته نهایی لیگ را رقم بزند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.