• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

به میزبانی نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد: قرائت زیارت عاشورا در کنار پرچم مقدس سیدالشهدا (ع)

  • کد خبر : 3926
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دعای پرفیض و برکت زیارت عاشورا با حضور پرشور کارکنان دوایر دولتی و به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جوار پرچم مقدس گنبد حرم مطهر سیدالشهدا(ع) قرائت شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دعای پرفیض و برکت زیارت عاشورا با حضور پرشور کارکنان دوایر دولتی و به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جوار پرچم مقدس گنبد حرم مطهر سیدالشهدا(ع) قرائت شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مراسم در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) این شرکت و در جوار پرچم مقدس گنبد حرم مطهر سید الشهدا(ع) و با حضور مدیران، رؤسا و کارکنان تمامی دوایر دولتی این شهرستان از جمله نفت و گاز برگزار شد.

در این مراسم روحانی و معنوی پس از قرائت زیارت عاشورا یکی از مداحان شهرستان با ذکر مرثیه سرایی در مدح قیام حماسی و ماندگار عاشورا حاضران را به فیض عالی رساند.

حجت الاسلام اسدپور یکی از روحانیون شهرستان نیز طی سخنان کوتاهی در خصوص واقعه سوزناک عاشورا گفت: امام حسین (ع) با علم و آگاهی از کشته شدن در این راه و به منظور زنده نگهداشتن اسلام و تشیع در این مسیر قدم گذاشتند.

وی با اشاره به لزوم زنده نگهداشتن قیام عاشورا و درس گرفتن از آن گفت: بعد از گذشت بیش از ۱۳۰۰سال از آن واقعه دردناک مشاهده می کنیم که هنوز عشق به حسین (ع) و خاندان پاکش ذره ای در دل مردم کاسته نشده بلکه روز به روز بر هواداران قیام حسینی افزوده می گردد.

وی قیام های بعد از واقعه عاشورا از جمله قیام های مردمی منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران را یکی از آثار واقعه عاشورا عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار نوین قیام حسینی موجب شده تا امت کشورهای منطقه بیدار شده و به دنبال سرنگونی حکومت های ظالم و فاسد کشورشان باشند.

وی در خاتمه افزود: به موجب روایات، هر چشمی که برای محبت و مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش قطره اشکی بچکد در روز قیامت مورد شفاعت و بخشایش آن امام عزیز قرار می گیرد و از گناه و عذاب می رهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.