• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

حجت الاسلام اميني: تذکرات پی در پی ما برای تکمیل جاده سه راهي لالي به نتيجه نرسيد.

  • کد خبر : 3921
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷

حجت الاسلام امینی با اشاره به کیلومترهای اول جاده سه راهی لالی به سمت مسجدسلیمان، تعريض و دو بانده شدن آن عنوان داشتند: این جاده توسط وزارت نفت تکمیل نشده و تذکرات پی درپی ما برای تکمیل شدن این جاده برای جلوگیری از حوادث احتمالی به نتیجه لازم نرسیده و متأسفانه در روزهای اخیر چندین […]

حجت الاسلام امینی با اشاره به کیلومترهای اول جاده سه راهی لالی به سمت مسجدسلیمان، تعريض و دو بانده شدن آن عنوان داشتند: این جاده توسط وزارت نفت تکمیل نشده و تذکرات پی درپی ما برای تکمیل شدن این جاده برای جلوگیری از حوادث احتمالی به نتیجه لازم نرسیده و متأسفانه در روزهای اخیر چندین حادثه منجر به فوت در جاده داشته ایم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مورخه:17/8/1392 مسجدسلیمان با اشاره به ماه محرم و فرهنگ عزاداری مردم عنوان داشتند: مردم ما هنوز عاشورا شروع نشده لباس و عبا مشکی به تن می کنند. مردم در روز عاشورا در مساجد، تکیه ها،خیابان ها و کوچه ها از هم پذیرايی و به همدیگر خدمت می کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام امینی در ادامه عنوان داشتند: عاشورا حقیقتاً بهشتی ترین روزمردم ما می باشد. روز غم نیست روز بسیار بزرگ و عزیزی است. روز درس آموزی و عبرت است. ایشان ادامه دادند: از همه سپاس گذاریم از علما، هیئات مذهبی که در حال خدمت به امام حسین (ع) هستند. علمائی که از قم آمده اند،علمای مسجدسلیمانی و غیرمسجدسلیمانی. وي ادامه داد: حدود 130 عالم فاضل روحانی در مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و منطقه بازفت مشغول خدمت به دستگاه امام حسین (ع) هستند. همچنين از مردممان سپاسگذاریم. مردم با اصالت كه فرهنگ عزاداری آن ها این بوده: منبر، روضه،کوچه بازکردن و نوحه خوانی. ما نباید بگذاریم این فرهنگ از دست برود. ما به همه جلوه های عزاداری محرم احترام می کنیم. شما هم احترام می کنید.

اما در عین حال بعضی از جلوه های عزاداری وارداتی است. ما باید به این مسائل دقت کنیم. امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه گفتند: هزاران سایت و ماهواره دارند روی ذهن بچه های ما کار می کنند و حال که به برکت امام حسین (ع) در این ماه بچه های ما رها می شوند و دست هایشان متصل به الم و پرچم اباعبدالله می شود بهاء بیشتری بدهیم به این مجالس.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به قیام شهید علی مردان خان علیه رضاخان و الگو گیری این شهید از سرور و سالار شهیدان گفتند: اخیراً نامه ای از مرحوم آیت الله ملک حسینی که نماینده مجلس خبرگان رهبری و از شاگردان آیت الله بروجردی و امام راحل هم بوده اند به دست ما رسیده که در رثای علی مردان خان نوشته شده است. آن قدر خوشحال شدم که به عنوان یک سند دینی، یک آیت الله پای این مرد ایستاده و ما از آن بی خبر بودیم. ایشان در ادامه عنوان داشتند: موجی در کشور پیدا شده برای شناخت این مردی که اسمش علی بود. پرچمش لاالله اله اله علی ولی الله و فقط از باب مسلمانی قیام کرد و از امام حسین (ع) الگو گرفت.

حجت الاسلام امینی در ادامه با اشاره به کیلومترهای اول جاده سه راهی لالی به سمت مسجدسلیمان، تعريض و دو بانده شدن آن عنوان داشتند: این جاده توسط وزارت نفت تکمیل نشده و تذکرات پی درپی ما برای تکمیل شدن این جاده برای جلوگیری از حوادث احتمالی به نتیجه لازم نرسیده و متأسفانه در روزهای اخیر چندین حادثه منجر به فوت در جاده داشته ایم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: از نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی می خواهیم که دستشان به وزراء می رسد پیگیری کنند و خاتمه بدهند به بعضی مظلومیت های ما در این مسیر. حاج آقا امینی در ادامه عنوان داشتندکه: آدم از شنیدن این گونه حوادث قلبش ریش ریش می شود. ازخبرنگاران، سایت ها و وبلاگ نویس های دلسوز و فداکار می خواهیم که بدون سیاه نمائی، بدون اهانت و توهین به کسی به این نکته ها بپردازند و نگذارند که این موضوعات به درازا کشیده شود. بنده حقیر هم به سهم خودم در کنار شما پیگیر و انجام وظیفه می کنم.

ایشان ادامه دادند: منکر خدمات نیستیم ولی دولتی که می آید و این همه کار در این مسیر جاده انجام می دهد نباید بگذارد که قسمتی از آن همین طور ناقص بماند و ما مرتب کشته بدهیم. شیرینی این جاده از بین رفته و تبدیل به تلخ کامی مردم عزیز ما شده است. ایشان ادامه دادند:به همه مصیبت دیده گان حوادث اخیر متواضعانه و با قلبی شکسته تسلیت و تعزیت عرض می کنم. در چند روز گذشته یکی از غصه های جدی ما این کشته ها بوده. خصوصاً دو برادر مهندس از خانواده دوستی ها. امیدوارم که مسئولین ما امرای استانی و کشوری ما نگاهشان مهربانه تر و کریمانه ترباشد. انشاالله خدا کمک کند تا دیگر شاهد این حادثه های تلخ و چشم های اشکبار بیش از این نباشیم. لازم به ذكر است مجری این طرح وزارت نفت می باشد كه پس از 5 سال به صورت ناقص تحويل اداره راه و شهرسازي داده كه در حال حاضر نيز اداره راه با جديت در حال پيگيري و تكميل عمليات است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. دست حاج آقا درد نكنه انصافاً از خود مسئولين بيشتر پيگير كارها و مشكلات مردم است. اين شركت نفت هم فقط وعده مي ده. هنوز به تعهداتش در ارتباط با مصوبات دوره قبل رياست جمهوري عمل نكرده است. حالا بيايد جواب خون اين جوانان را بدهد…

  2. ایکاش درشهر مان دوتا حاج اقا امینی داشتیم

  3. متأسفانه اين قسمت فوق العاده خطرناك شده است. خصوصاً در شب ها و براي كساني كه به جاده آشنا نيستند. حالا هم كه نزديك تعطيلات است و مهمانان زيادي به شهرستان مي آيند. مسئولين بايد به صورت ويژه به اين مسئله نگاه كنند تا خداي نكرده اتفاقات مشابهي نيفتد.

  4. دم حاج آقا گرم كه داره شهيد شير علي مردون رو جهاني ميكنه…

  5. سلام حاج آقا شما که به فکر همه جوانب شهر هستید خواهشا ی اشاره هم آمار دزد ی های خانگی تو شهر بفرمایید که تقریبا در هر هفته یک خانه توسط دزدها به سرقت می رود البته تلاش های نیروهای انتظامی جای تقدیر دارد ولی این امار خیلی زیاد شده است تشکر

  6. حاج آقا امینی از اینهمه توجهت به مسایل و مشکلات مردم جدا سپاسگزاریم  به شما باید گفت یک امام جمعه متعهد و دلسوز و واقعی خدا پدر و مادرت را بیامرزد از بابت زنده کردن دوباره نام سردار شیرعلیمردان بختیاری هم باید بگویم نام خودت را در بختیاری جاودانه کردی درود بر شرفت 

  7. اگر شركت نفت همين قسمت را هم انجام نميداد اين جاده تا چند سال ديگه هم همين جور ناقص ميماند وتلفات چند ده سال پيش ادامه پيدا ميكرد، اگر مردم ندانند مسئولين شهر كه ميدونند بودجه ها را چقدر محدود كردند و تهرانيها كه پولها را ميدند اصلاً جون مردم  ما براشان مهم نيست كه بخواهند پول براى تكميل اين پروژه ها بدهند اينقدر از شركت نفت بناحق انتقاد كردند كه ديگه فكر نميكنم به دنبال دردسر پروژه هاى  جديد براى مردم باشه و بايد بره دنبال توليد نفت براى رفاه حال و پيشرفت  تهرانيها و اصفهانيها بقيه ادارات شهرى  هم هيچ گلى به سر اين شهر نزدند و وظايف ذاتى شهرى خودشونم هم  انجام نمي دهند و سالها در حاشيه امنيت رياست ميكنند كسى هم متعرضشان نميشه ،هميشه اوني كه كار ميكنه مورد انتقاد و سؤاله،

  8. ضمن تشکر از پیگیری امام جمعه محترم به خاطر پیگیریهای دلسوزانه شان و تسلیت به خانواده های داغدار حوادث اخیر. باور کنید تو این شهر نمیشه کار کرد. اسب پیشکشی را که دندان نمی شمارند. در چند سال اخیر حدود 60 درصد پروژه ها را نفت انجام داده. ولی توسط اداراتی که وظیفه ذاتیشان بوده آنقدر بی دلیل اذیت شده که فکر نکنم دیگه دنبال تعریف پروژه جدیدی باشه. از بالا زیر سوالن چرا اینجوری پروژه تعریف کردین و …. تمام پروژه هاش هم بعد از اجرا به نام دیگران ثبت می شه مثل پل هشت بنگله و …, جالبه یکی هم ازشون تقدیر نمی کنه. خوب با این وجود به نظر شما کارشناس دیگه برا چی بمونه. امکانات که کمه. تقدیر هم که ازش نمیشه. راهی جز رفتن براش باقی نمیمونه.شرکت نفت فراتر از تعهداتش عمل کرد. بیدلیل و فقط به بهانه ایمنی بیشتر پروژه را راه اندازی نمی کنند. که اگر راه اندازی می شد این همه اتفاق نمی افتاد.آقا پیشنهاد می کنم دنبال دردسر نباشید.فقط به فکر کارهای نفت خودتان باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.