• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

با حضور جمعی از مسئولین و اهالی منطقه بازار چشمه علی
جلسه تعیین تکلیف باشگاه کاوه در این مکان تاریخی برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 39159
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حیدر حجتی نیا فرماندار، سرهنگ آزادی فرماندهی کارخانجات تانک سازی شهید فرخ نیا مسجدسلیمان، احمد زمانپور رئیس شورای شهر، روسای ادارات ورزش و جوانان و میراث فرهنگی همچنین جمعی از اهالی منطقه بازار چشمه علی جلسه تعیین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حیدر حجتی نیا فرماندار، سرهنگ آزادی فرماندهی کارخانجات تانک سازی شهید فرخ نیا مسجدسلیمان، احمد زمانپور رئیس شورای شهر، روسای ادارات ورزش و جوانان و میراث فرهنگی همچنین جمعی از اهالی منطقه بازار چشمه علی جلسه تعیین تکلیف باشگاه کاوه در این مکان تاریخی برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که چند سالی ست که اهالی این منطقه پیگیر این موضوع هستند و از مسئولان شان انتظار دارند این فرصت ورزشی را از مردم دریغ نکنند. وی با بیان این که بسیاری از اصلاحات انجام شده در این باشگاه با هزینه مردم منطقه انجام شده است گفت: مردم به باشگاه تاریخی کاوه تعلق خاطر دارند و انتظار دارند مسئولان ارتش همان گونه که تاکنون همکاری کرده اند به این همکاری ادامه بدهند و شرایطی را فراهم کنند تا جوانان این منطقه بتوانند از این مکان استفاده نمایند.

حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان نیز با بیان این که باشگاه کاوه به عنوان قدیمی ترین باشگاه ایران قهرمانان بسیاری را در سطوح مختلف ملی و جهانی تحویل جامعه داده است و مردم منطقه نیز به این مجموعه تعلق خاطر دارند انتظار می رود در روزگاری که دشمن سعی دارد از راههای گوناگون جوانان ما را به ورطه نابودی بکشانند مسئولان ارتش مثل همیشه در کنار مردم شرایط را برای استفاده جوانان تسهیل کنند. وی با بیان این که در حال حاضر میراث فرهنگی در حال ثبت ملی این اثر است گفت: بخش هایی از این مجموعه با همکاری بین بخشی مثل زمین فوتسال می توانند مجدداً فعال و در اختیار جوانان قرار بگیرد.

در این جلسه پیشنهاد گردید باشگاه کاوه با قراردادی به صورت بلند مدت به اداره ورزش و جوانان واگذار و این اداره نیز با تعمیر و تجهیز این باشگاه همچنین تشکیل هیئت مدیره جهت استفاده و بهره وری جوانان از این مکان اقدامات لازم را انجام دهند. تصمیمات نهایی قرار است روز شنبه در جلسه ای با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، سرهنگ آزادی و رئیس اداره میراث فرهنگی در فرمانداری این شهرستان برگزار شود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.