• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

دلاور مسجدسلیمانی قهرمان آسیا شد/ مدال طلای آسیا بر گردن امیر قاسمی منجزی

  • کد خبر : 39106
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان و فرزند برومند مسجدسلیمان و خوزستان با پیروزی در فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین مدال طلا را از آن خود کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا از صبح امروز در چین آغاز شده است […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان و فرزند برومند مسجدسلیمان و خوزستان با پیروزی در فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین مدال طلا را از آن خود کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا از صبح امروز در چین آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در ۵ وزن اول به مصاف حریفانشان رفتند که امیر قاسمی منجزی با پیروزی در فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم دومین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور اول با نتیجه ۲ بر یک مورات رامونوف، دارنده مدال نقره آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر صفر مین سئوک کیم، دارنده مدال برنز جهان و بازی‌های آسیایی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. قاسمی منجزی در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۲ از سد مومینجان عبداله‌یف، قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از ازبکستان گذشت و ایران را صاحب دومین مدال طلا کرد.

لازم به ذکر است امیر قاسمی‌مُنجِزی (زاده ۱۳۶۶ در مسجدسلیمان) کشتی‌گیر فرنگی‌کار در وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی ایران و دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در سنگین وزن کشتی فرنگی است. او توانست در مسابقان انتخابی المپیک ۲۰۱۶، سهمیه المپیک را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کسب کند، اما بنابر تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی و شخص محمد بنا، سرمربی تیم، از ترکیب تیم برای اعزام به المپیک خط خورد و بشیر باباجان‌زاده جانشین او شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.