• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
0

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان:
مردم تحمل سقوط تیم نفت از لیگ برتر را ندارند

  • کد خبر : 39065
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در جلسه مشترک با اعضای هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: با توجه به نتایج ضعیف کسب شده در بازی های اخیر، مسئولین این مؤسسه باید تمام راهکارهای موجود برای باقی ماندن این تیم ریشه ای، در بالاترین سطح مسابقات فوتبال کشور، یعنی لیگ برتر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در جلسه مشترک با اعضای هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: با توجه به نتایج ضعیف کسب شده در بازی های اخیر، مسئولین این مؤسسه باید تمام راهکارهای موجود برای باقی ماندن این تیم ریشه ای، در بالاترین سطح مسابقات فوتبال کشور، یعنی لیگ برتر را به کار ببرند.

در این نشست اعضای هیئت مدیره این باشگاه به همراه مهران نصیریان دوست مدیر عامل این مؤسسه و فیروز کریمی سرمربی این تیم حضور داشتند.

حجتی نیا با اشاره به انتظارات مردم ورزش دوست مسجدسلیمان عنوان کرد: آن چیزی که اکنون اهمیت ویژه دارد، این است که نشاط اجتماعی این شهرستان در ابعادی که به ورزش فوتبال گره خورده است حفظ شود چرا که مردم توقع دارند این تیم هر چه سریع تر به نتایج مطلوب و قابل قبولی دست یابد و در لیگ برتر باقی بماند.

وی ادامه داد: چند بازی دیگر تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، امیدواریم که این تیم ریشه ای و محبوب بتواند حداکثر امتیازات از باقی مانده رقابت ها را کسب نماید و در جمع ۱۶ تیم لیگ برتری باقی بماند.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص جذب اعتبارات و امکانات و حمایت های همه جانبه ایشان اظهار داشت:حمایت و دفاع از ورزش مسجدسلیمان به ویژه فوتبال نزد مردم این شهر و ایل غیور بختیاری بسیار ویژه و خاص می باشد. حجتی نیا نیز در این جلسه از تماشاگران نفت خواست که دست از حمایت همه جانبه ی این تیم بر ندارند و تصریح کرد: هنوز امید خود را از دست نداده ایم وامیدواریم بتوانیم امتیازات بازی های باقی مانده را کسب نماییم.

حجتی نیا گفت:امکانات و خدمات لازم درخصوص بازی با تیم صنعت نفت آبادان پیگیری و جای هیچ گونه نگرانی برای این تیم وجود ندارد . قرار است وی جهت بالابردن روحیه بازیکنان در روز بازی همراه تیم نفت به ابادان سفر کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.