• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

برای اولین بار در مسجدسلیمان برگزار می شود:
برگزاری دوره داوری درجه ۳ ملی شطرنج در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 38984
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس هیئت شطرنج شهرستان مسجدسلیمان از برگزاری دوره داوری شطرنج درجه ۳ ملی در این شهرستان خبر داد. محمود جعفری شهنی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: هیات شطرنج مسجدسلیمان در نظر دارد دوره داوری درجه ۳ ملی شطرنج را در مسجدسلیمان برگزار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس هیئت شطرنج شهرستان مسجدسلیمان از برگزاری دوره داوری شطرنج درجه ۳ ملی در این شهرستان خبر داد. محمود جعفری شهنی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: هیات شطرنج مسجدسلیمان در نظر دارد دوره داوری درجه ۳ ملی شطرنج را در مسجدسلیمان برگزار کند که پس از اتمام دوره از فدراسیون شطرنج مدرک داوری درجه ۳ صادر می شود. وی شرایط شرکت در این کلاس ها را آشنایی با قوانین و مقررات بازی شطرنج،داشتن حداقل ۱۸ سال سن جهت شرکت در دوره داوری،دارا بودن مدرک دیپلم تحصیلی برای کلیه شرکت کنندگان،عضویت در سیستم جامع فدراسیون شطرنج،واریز مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۱۲۸۶۷۰۳۸۸ به نام محمود جعفری شهنی بابت ورودیه شرکت در کلاس های داوری، خواند و گفت: شروع این کلاس ها از هفته دوم اردیبهشت می باشد که متعاقبا اعلام می شود.

لازم بذکر است کلیه علاقه مندان جهت شرکت در کلاس ها و اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۳۸۹۳۸۲۵۰۴ جعفری شهنی تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.