• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان :
نشت نفت خط انتقال در مسیر نمره یک به بی بی یان مسجدسلیمان برطرف شد

  • کد خبر : 38980
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به اینک ه نشتی خط ۱۰ اینج انتقال چاه های نفت مسجدسلیمان در مسیر نمره یک به بی بی یان برطرف شده گفت: تعمیرات انجام شده و این جاده تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود. به گزارش سایت خبری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به اینک ه نشتی خط ۱۰ اینج انتقال چاه های نفت مسجدسلیمان در مسیر نمره یک به بی بی یان برطرف شده گفت: تعمیرات انجام شده و این جاده تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ابوذر شجاعی افزود: در پی این نشتی که چهارشنبه شب به وقوع پیوست خط ۱۰ اینج انتقال چاه های نفت مسجدسلیمان از مدار انتقال خارج و مسیر جاده نمره یک به بی بی یان مسدود شد.

وی با بیان این که نشتی صورت گرفته محدود بوده در پاسخ به این سوال که آیا آلودگی به وجود آمده برطرف شده ، گفت: خاکی که در این مسیر بر اثر نشت نفت آلوده شده، جمع آوری و به محل های مورد تایید اداره محیط زیست منتقل شده است. وی افزود: خطوط لوله نفت به دلیل خوردگی دچار نشتی می شوند و با توجه به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این زمینه الزامات زیست محیطی ویژه ای دارد ،خطوط پایش و مورد ارزیابی قرار می گیرند تا از هرگونه حادثه پیگیری شود. شجاعی ادامه داد:مسدود سازی جاده بی بی یان نیز در راستای اقدامات پیگیرانه و برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.