• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
3

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز ارتش در کارخانه تانک سازی مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 38956
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده مردم مسجدسلیمان گفت: امروز اگر در دنیا حرفی برای گفتن داریم مدیون همین از خودگذشتگی ها،فداکاری ها و وفاداری به ارزش هاست که خانواده بزرگ ارتش از خود نشان داده است. همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش صبح امروز با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده مردم مسجدسلیمان گفت: امروز اگر در دنیا حرفی برای گفتن داریم مدیون همین از خودگذشتگی ها،فداکاری ها و وفاداری به ارزش هاست که خانواده بزرگ ارتش از خود نشان داده است.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش صبح امروز با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، سرهنگ آزادی فرماندهی کارخانجات تانک سازی شهید فرخ نیا مسجدسلیمان و جمعی از خانواده های پرسنل مجموعه تانک سازی مسجدسلیمان در محوطه شهرک مسکونی این کارخانه برگزار شد. نماینده مردم مسجدسلیمان در جمع خانواده های پرسنل کارخانه تانک سازی مسجدسلیمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ۲۹ فروردین روز ارتش گفت:روز ۲۹ فروردین که بنابر تشخیص مدبرانه بنیان گذار جمهوری اسلامی به نام روز ارتش نامگذاری شده است روزی است که همیشه باید به آن افتخار کنیم و این روز را به دلاورمردانی که با از خود گذشتگی شان آزادی و جمهوریت ما را تثبیت کردند تبریک بگوئیم.

وی افزود:امروز اگر در دنیا حرفی برای گفتن داریم مدیون همین از خودگذشتگی ها,فداکاری ها  و وفاداری به ارزش هاست که خانواده بزرگ ارتش از خود نشان داده است. علی عسگر ظاهری با اشاره به امکانات موجود در مجموعه تانک سازی مسجدسلیمان تصریح کرد:امکانات بسیار خوب و بالقوه ای در این مجموعه در اختیار ما می باشد که تاکنون بهره کافی را از آنها نبرده ایم.

وی ادامه داد:حضور نیروهای فنی و متخصص و وجود ابزارآلات و تجهیزات صنعتی با قابلیت های بسیار مهم در این مجموعه می تواند زاینده تحولی عظیم در منطقه باشد. ظاهری تاکید کرد:ظرفیت های موجود در مجموعه تانک سازی مسجدسلیمان را باید بیش از گذشته به مسئولین مرتبط در سطح شهرستان و استان معرفی کنیم و با بهره مندی از امکانات موجود بتوانیم با مشارکت بخش غیردولتی و حرکت به سمت درامد زایی,ضمن شکوفایی این مجموعه رفاه بیشتری را هم برای ساکنین منطقه فراهم نمائیم و کاستی های موجود را رفع کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.