• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

کاروان اعزامی و ارسال محموله کمک های فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با همکاری سایر نهادها ‌‌‌

  • کد خبر : 38904
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان  از اعزام کارکنان و کمک های اهدائی این فرماندهی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، اداره بهزیستی و خیرین شهرستان خبر داد. سرهنگ کارآگاه حسینی در تشریح این خبر گفت: با هماهنگی و تدابیر صورت گرفته تعدادی از پرسنل این فرماندهی، نیروهای خودجوش مردمی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان  از اعزام کارکنان و کمک های اهدائی این فرماندهی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، اداره بهزیستی و خیرین شهرستان خبر داد.
سرهنگ کارآگاه حسینی در تشریح این خبر گفت: با هماهنگی و تدابیر صورت گرفته تعدادی از پرسنل این فرماندهی، نیروهای خودجوش مردمی و همچنین کمک های اهدائی جمع آوری شده از کارکنان این فرماندهی، ناحیه مقاومت بسیج، اداره بهزیستی و خیرین به شهرستان باوی جهت کمک و تحویل راهی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خاط نشان کرد: این کمک ها شامل آب معدنی، انواع کنسرو، پتو و…. بوده که به وسیله دو دستگاه خودروی سازمانی و دو دستگاه مینی بوس به شهرستان باوی اعزام و ارسال شده است.
سرهنگ علی حسینی در پایان گفت: این فرماندهی آمادگی خود را جهت هرگونه امدادرسانی و اعزام نیروهای انتظامی به مناطق سیل زده اعلام می دارد.

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.