• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
3

نفتِ بدون برنامه، دو امتیاز حساس را از دست داد/ نفت ۱ ماشین سازی تبریز ۱

  • کد خبر : 38774
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته بیست و چهارم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی پنجشنبه ۱۵ فروردین ۹۸ – ساعت: ۱۶ نفت مسجدسلیمان ۱ – ماشین سازی تبریز ۱ اکبر آفاقی (۴۷) برای نفت – یوسف سیدی (۷۴) برای ماشین سازی داور: اشکان خورشیدی / کمک داوران: فرزاد بهرامی – مهدی شفیعی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته بیست و چهارم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی

پنجشنبه ۱۵ فروردین ۹۸ – ساعت: ۱۶

نفت مسجدسلیمان ۱ – ماشین سازی تبریز ۱

اکبر آفاقی (۴۷) برای نفت – یوسف سیدی (۷۴) برای ماشین سازی

داور: اشکان خورشیدی / کمک داوران: فرزاد بهرامی – مهدی شفیعی

اخطار:

تماشاگر: دو هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، سیدمحمد حسینی، میلاد خدایی‌اصل، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، محمد پاپی (۶۹- صادق صادقی)، اکبر آفاقی، عباس عسگری (۷۴- اسماعیل شریفات) و محمد شادکام (۴۶- فرشید پاداش)

سرمربی: علیرضا مرزبان

ماشین سازی تبریز: فرناندو خسوس، محمد‌حسین کنعانی زادگان، مسیح زاهدی،عزیز معبودی، فرید بهزادی‌کریمی، مصطفی سالاری (۷۰- یوسف سیدی)، فرشاد سالاروند (۶۰- محسن یوسفی)، احسان تاییدی، احمدرضا زنده‌روح، سعید مهری و رضا خالقی‌فر (۶۲- جای کویتونکو)

سرمربی: رضا مهاجری (محروم از نیمکت)

خلاصه بازی

نفت مسجدسلیمان که در ۹ بازی متوالی طعم پیروزی را نچشیده بود، برای اینکه تعداد بازی‌های متوالی بدون بردش دورقمی نشود، نیاز به کسب پیروزی در این مسابقه داشت تا از انتهای جدول فاصله بگیرد. ماشین سازی هم پس از باخت خانگی برابر فولاد خوزستان با هدف جبران شکست هفته قبل در این بازی به میدان آمد.

نیمه اول بازی نفت و ماشین سازی بسیار سرد و بی‌روح دنبال شد؛ بطوری که دروازه‌بانان دوتیم کم‌کارترین بازیکنان میدان بودند و به جز یک صحنه در دقیقه ۴۴ که ضربه آزاد احمد زنده‌روح به تیر افقی دروازه نفت مسجدسلیمان برخورد کرد، صحنه جذاب دیگری را شاهد نبودیم. در اکثر دقایق نیمه اول توپ در میانه میدان ردوبدل می‌شد و پاس‌های اشتباه بازیکنان بارزترین نکته در این نیمه بود.

با آغاز نیمه دوم، بازیکنان نفت مسجدسلیمان در اولین حرکت به سمت دروازه ماشین سازی با ضربه اکبر آفاقی به گل رسیدند تا یخ بازی در دقیقه ۴۷ آب شود و با این گل شرایط مسابقه در این نیمه تغییر پیدا کند.

زردپوشان نفت در دقیقه ۶۳ فرصت زدن گل دوم را داشتند اما فرشید پاداش این موقعیت گلزنی را از دست داد و پس از سپری شدن دقایقی تیم ماشین سازی با استفاده از غفلت خط دفاعی میزبان و ضربه یوسف سیدی در دقیقه ۷۴ کار را به تساوی کشید تا همه چیز از نو شروع شود.

تیم ماشین سازی در دقیقه ۸۰ با ضربه آکروباتیک کنعانی زادگان دروازه نفت را به شکل جدی تهدید کرد و این ضربه با واکنش مهرداد طهماسبی دفع شد. در دقیقه ۸۵ فرشید پاداش موقعیت مناسب دیگری را برای نفت از دست داد و در دقیقه ۸۹ شوت زمینی شریفات از کنار دروازه ماشین سازی به بیرون رفت.

این مسابقه در نهایت به تساوی یک – یک انجامید. با این نتیجه نفت مسجدسلیمان ۱۹ امتیازی شد و امتیازات ماشین سازی به عدد ۲۶ رسید.

شرح گل‌ها

۱-۰ (نفت): پاس حکیم نصاری در محوطه جریمه تیم ماشین سازی به اکبر آفاقی رسید و این بازیکن پس از جا گذاشتن مدافع حریف با ضربه‌ای زمینی به زاویه مخالف دروازه خسوس را باز کرد تا شادی را به اردوی نفتی‌ها بیاورد.

۱-۱ (ماشین سازی): چند بازیکن ماشین سازی در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به تبادل توپ پرداختند و در شرایطی که مدافعان نفت فقط نظاره‌گر بودند، یوسف سیدی با ضربه‌ای محکم و دقیق گل تساوی را برای تیم میهمان رقم زد.

در حاشیه

* هواداران نفت مسجدسلیمان به دلیل نتایج ضعیف این تیم استقبال زیادی از این بازی نکردند.

* رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی که در بازی قبلی اخراج شده بود، حق نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت و از جایگاه ویژه ورزشگاه بازی امروز را تماشا می‌کرد.

* موسی کولیبالی از نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت غیبت داشت. همچنین احسان علوان‌زاده و محمد خرم‌الحسینی از ماشین‌سازی به خاطر مصدومیت این بازی را از دست دادند.

* یوسف بخشی‌زاده دستیار رضا مهاجری در غیاب سرمربی محروم ماشین سازی از کنار خط طولی زمین نکات فنی را به بازیکنان تیمش منتقل می‌کرد.

* یکی از اعضای کادر فنی ماشین سازی در آخرین لحظات مسابقه با دستور داور میدان از روی نیمکت اخراج شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.