• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

مدیر آموزش و پرورش اندیکا عنوان کرد:
بارندگی های اخیر ۶۶ مدرسه در اندیکا را خطر آفرین کرده است / نیاز به ۱۵۰ کانکس در آموزش و پرورش اندیکا

  • کد خبر : 38745
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر آموزش و پرورش اندیکا از خطرآفرین بودن ۶۶ مدرسه در این شهرستان بر اثر بارندگی های اخیرخبر داد و گفت: برای برگزاری کلاس ها در شهرستان اندیکا نیازمند ۱۵۰ کانکس هستیم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، محمدرضا خداوردی صبح امروز سه شنبه ۱۳ فروردین ماه ۹۸ با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر آموزش و پرورش اندیکا از خطرآفرین بودن ۶۶ مدرسه در این شهرستان بر اثر بارندگی های اخیرخبر داد و گفت: برای برگزاری کلاس ها در شهرستان اندیکا نیازمند ۱۵۰ کانکس هستیم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، محمدرضا خداوردی صبح امروز سه شنبه ۱۳ فروردین ماه ۹۸ با اشاره به وقوع بارندگی و سیل در استان خوزستان گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و فرسوده و سنگی بودن اکثر مدارس شهرستان اندیکا،مدرسه قلعه بردی کاملا تخریب و ۶۶ مدرسه دیگر در این شهرستان به مدارس خطر آفرین تبدیل شده اند.

وی افزود: بر اثر بارندگی شدید ، سقف و دیوار تعداد زیادی از کلاس ها آسیب جدی دیده است و برای حضور دانش آموزان ایمن نیستند. خداوردی با بیان اینکه سقف کلاس های آسیب دیده ممکن است هر لحظه دچار ریزش شود، گفت: برای برقراری کلاس ها پس از تعطیلات نوروز نیازمند این هستیم که با قید فوریت تعدادی کانکس در اختیار آموزش و پرورش اندیکا قرار بگیرد تا کلاس ها را در این کانکس ها برگزار کنیم. وی در پایان یادآور شد: برای رفع مشکل مدارس آسیب دیده و برگزاری تمامی کلاس ها آموزش و پرورش اندیکا نیازمند ۱۵۰ کانکس است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.