• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

گلايه شديد قهرمان جهان از مسئولين مسجدسليمان: آنها فقط وعده دادند

  • کد خبر : 3865
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان – بعد از اين همه مقامي كه براي شركت نفت كسب كرديم يك روز گفتند مي خواهيم به شما پاداش بدهيم بعد در كمال تعجب 700 هزار تومان دادند و گفتند اين را بين سه نفرتان تقسيم كنيد! مصطفي قاسمي و حاجت مولايي دو تن از قهرمانان و مدال آوران جهاني […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان – بعد از اين همه مقامي كه براي شركت نفت كسب كرديم يك روز گفتند مي خواهيم به شما پاداش بدهيم بعد در كمال تعجب 700 هزار تومان دادند و گفتند اين را بين سه نفرتان تقسيم كنيد!

مصطفي قاسمي و حاجت مولايي دو تن از قهرمانان و مدال آوران جهاني و كشوري در گفتگويي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن گلايه شديد از مسئولين شهرستان خواستار رسيدگي به وضعيت نابسامان خود شدند.

مصطفي قاسمي از قهرمان كيوكوشين كاراته با گلايه شديد از عدم تحقق وعده هاي مسئولين گفت: من از سال 80 فعاليت خودم را در رشته كيوكوشين زير نظر استاد مسعود فيروزي در باشگاه جوان آغاز كردم و پس از آن افتخار شاگردي استاد بهرام آذرپيكان را داشتم. وي گفت: قهرماني استان در چند وزن، قهرماني كشور، مقام سوم در سال 89 مسابقات جهاني اسپانيا، و در سال 90 نيز در مسابقات بين المللي اصفهان در ماقبل فينال مصدوم و از دور مسابقات كنار رفتم. اين ها افتخاراتي ست كه من براي مسجدسليمان به ارمغان آورده ام، اما در عوض مسئولين به هيچ كدام از وعده هاي كه به من داده بودند عمل نكرده اند. قاسمي با گلايه شديد از مسئولين شهر گفت:

براي مسابقات جهاني به مدت 7 ماه خرج زن و بچه ام روزي 3 هزار تومان بود. به من وعده داده بودند كه بعد از مسابقات در جايي من را مشغول به كار كنند. در مسابقات تيم ملي مقام اول را كسب كرديم و در همان زمان مسئولين وقت تربيت بدني و فرمانداري به من قول دادند كه نگران شغل نباشم. همچنين مسئولين امور ورزش نيز به من وعده داده بودند به خاطر اين همه مقامي كه كسب كردم من را در يكي از ادارات شهرستان استخدام كنند كه متأسفانه هيچ كدام از مسئولين اعم از مسولين شركت نفت و ديگر مسئولين شهري به وعده هاي خود عمل نكردند. وي گفت: با آمادگي كه من داشتم اگر مسئولين به وعده هايشان عمل مي كردند و من نگراني خرج و مخارج خانواده ام را نداشتم حداقل تا 5 سال ديگر مي توانستم براي شهرم كسب افتخار كنم اما به دليل بيكاري ناچار شدم از ورزش كناره گيري و در حال حاضر در يك تك اتاقه در خانه پدري ام زندگي كنم. قهرمان جهان در پاسخ به سؤال خبرنگار سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان كه از او در ارتباط با وضعيت حال حاضرش پرسيده بود گفت: در حال حاضر با كارگري مخارج خانواده ام را تأمين مي كنم. و ي ادامه داد: من در اين ورزش هم انگشتان دستم با مشكل مواجه شد و هم مشكل ديسك كمر گرفتم اما مسئولين كوچك ترين اهميتي به من ندادند. بعد از اين همه مقامي كه براي شركت نفت كسب كرديم يك روز گفتند مي خواهيم به شما پاداش بدهيم بعد در كمال تعجب 700 هزار تومان دادند و گفتند اين را بين سه نفرتان تقسيم كنيد! وي در پايانن سخنان خود گفت: تنها تقاضايي كه از مسئولين شهري خصوصاً جناب دكتر اسماعيل جليلي نماينده محترم شهر و حجت الاسلام حاجتي دارم اين است كه حداقل به پاس اين هم مقامي كه در دنيا كسب كرده ام براي مشكل بيكاري من چاره اي بينديشند تا بيش از اين شرمنده زن و بچه ام نشوم.

حاجت مولايي غريب وند ديگر ورزشكاري بود كه پاي صحبت هاي او نشستيم. وي متولد سال 1354 شهرستان مسجدسليمان، متاهل و داراي 4 فرزند مي باشد. از سال 72 در رشته پرورش اندام فعاليت خودش را آغاز كرد وي گفت: من در مسجدسليمان مربي نداشتم چون اين ورزش نوپايي بود و تنها به صورت مشاوره اي با استاد اكبر زاده كه الان مربي تيم ملي است تمرين مي كردم. مولايي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: رشته اصلي من پرورش اندام است كه بيش از 30 عنوان قهرماني در مسابقات استاني و كشوري به دست آورده ام و به تيم ملي راه يافتم اما به دليل عدم حمايت مسئولين شهرستان و به خاطر مشكلات مالي انصراف دادم كه همين انصراف باعث شد يك سال از ورزش محرومم كنند اين جريمه نرفتن من به تيم ملي بود.

 وي اظهار كرد: مسئولين وقت اداره ورزش و جوانان شهرستان پس از اين همه مقامي كه كسب كرديم با يك سكه پارسيان كه ارزش آن 5 هزار تومان است از ما تقدير كردند. مولايي ادامه داد: من بيكارم و اجاره نشين. از مسئولين انتظار دارم با توجه به اين همه شركت از جمله شركت نفت،كارخانه سيمان سد و نيروگاه و … حداقل ورزشكاران و قهرمانان را درك كنند و براي شغل انان چاره اي بينديشند. وي ادامه داد من الان مربي هستم و از اين راه تقريباً هزينه زندگيم را تأمين مي كنم ولي مسئولين فكري به حال اقاي قاسمي كنند….

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. قابل توجه نماینده محترم شهرمان ومسئول محترم تربیت بدنی شهرستان انتقادات بجا این قهرمانان ارزشمند شهرمان زنگ هوشیاری برای شما ست اما اقایان قاسمی ومولایی شما سهم بزرگی درغرور وافتخار افرینی ورزش شهرمان دارید ودرقلب ما وتمام شهروندان جا دارید درود خدا بر شرف و نجابتتان

  2. واقعا باعث شرمندگی … شهر و استان است که چنین نام آورانی مشکل شغل و معیشت داشته باشند امیدوارم پاسخ این بی توجهی را به افکار عمومی بدهند

  3. یکی از قدیمی ها صحبت می کرد و می گفت زمانی که ما استخدام دولت شدیم با وانت می آمدند و در محله با صدای بلندگو جوانان رو دعوت به استخدام در شرکتهای دولتی می کردند!
    می گفت من خودم یک روز خونه نشسته بودم که صدای در زده شد در رو باز کردم و یکی دو نفر بودند که گفتند آقا اگه سواد دارید بیایید و توی …..production استخدام بشید!!!

    حالا جوانان قهرمان شهرمان به هر دری میزنند جایی استخدامشان نمی کنند…

  4. علی رضا بهرامی محترم من از دوره همون نماینده ای که خودت مسول روابط عمومی دفترش بودی اونقد مدال گرفتم که الان نمی تونم چکارشون کنم . مگر تو مسووال روابط عمومی رضایی نبودی؟ چرا من که اون موقع به شما و دفترت مراجعه کردم گفتی مگر اینجا گداخانه است ؟ من هم یک قهرمان نبودم؟ می شناسیم ؟من قهرمان بوکس سال 1384 کشور بودم چکار کردی برای من ؟

  5. اقای رستم عزیز به شما پیشنهاد میکنم یک بار دیگر پیام خودت را با دقت بخوانید چون 1 من روابط عمومی دانشگاه ازاد بودم نه دفتر اقای رضایی یعنی با عرض پوزش شما کاملا اشتباه گرفته اید البته من از دوستداران ان بزرگوارهستم 2-تمام همشهریانی که با من از نزدیک برخوردی داشته اند میدانند من هرگز با این ادبیات با مردم صحبت نکرده و نمیکنم 3- اما خدمتتان عرض کنم اقای قهرمان زحمت کشیده بروید تربیت بدنی شهرستان طبق اسناد ببینید در زمان ریاست استاد ملک محمدی که اینجاب روابط عمومی دانشگاه بودم به ورزش شهر چقدر کمک شده البته فرصتی بود که ادای دین کنیم وهرگز بجز حالا جایی برای شهرت کاذب بیان نکردیم-4- در اخر اگر جنابعالی قهرمان بوکس هستید از استاد علی سهرابی و استاد یاسر بهداروند و اله مرادی و سالار بهداروند که نام اوران معاصر این رشته هستند بپرس برایت توضیح بهتری میدهند که چه کسی دغدغه ورزش بخصوص بوکس را دارد 5- در اخر برای جنابعالی که نمی شناسمش ارزوی سلامتی و موفقیت را دارم.

  6. علی رضا بهرامی گفتی من حاضرم رودرو بشم …در همون زمان ملک محمدی بود اتفاقا که همه کشتی گیر ها را از شوشتر و دزفول و اهواز آوردین بنام مسجدسلیمانی حمایت کردین اما من با اون شرایط هیچ خدمتی جز حقارت نیدیدم اشکال ندارد گذشت اما این آقایون نباید از وجو افراد بی خیال ناامید بشن ..

  7. سلام باز هم جای تأسف داره متاسفانه ورزش در مسجدسلیمان مـــــــــرده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.