• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

حجت الاسلام حاجتي: مرگ بر آمریکا‌‌ همان شعار «هیهات منا الذله» است

  • کد خبر : 3853
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی اظهار کرد: مرگ بر آمریکا که سال‌ها ملت بزرگ ایران بر زبان جاری می‌کنند‌‌ همان شعار هیهات منا الذله است. وی افزود: 13 آبان یکی از روزهای بزرگ انقلاب اسلامی است که فتح لاله جاسوسی و قیام مردم انقلابی علیه رژیم ستمشاهی به حمایت از امام خمینی (ره) […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی اظهار کرد: مرگ بر آمریکا که سال‌ها ملت بزرگ ایران بر زبان جاری می‌کنند‌‌ همان شعار هیهات منا الذله است. وی افزود: 13 آبان یکی از روزهای بزرگ انقلاب اسلامی است که فتح لاله جاسوسی و قیام مردم انقلابی علیه رژیم ستمشاهی به حمایت از امام خمینی (ره) در این روز بوده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه 13 آبان نماد مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی است بیان کرد: تا زمانی که آمریکا استکبار جهانی است، زیاده طلبی دارد، با زبان زور صحبت می‌کند و تا زمانی که حامی منافع نامشروع صهیونیست‌هاست شعار ملت ما هم مشخص خواهد بود.

وی با بیان اینکه شعار ملت ایران در مقابل آمریکا‌‌ همان هیهات منا الذله است تصریح کرد: این شعار در عصر حاضر در شعار مرگ بر آمریکا تجلی پیدا کرده است. این رزمنده دفاع مقدس یادآور شد: مرگ بر آمریکا یعنی ما همیشه مردانه ایستاده‌ایم و هیچ‌گاه ما جانب حق و حقیقت را در جهان‌‌ رها نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا یعنی دین، شرف و خاک پاک وطن خود را هیچ‌گاه به دست متجاوزان نخواهیم داد. حاجتی با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: مردم شریف ما با بصیرت کامل در روز 13 آبان امسال نیز با همتی بالا‌تر از گذشته شرکت می‌کنند و مرگ بر آمریکا را با صدای بلندتری سر خواهند داد.

وی تاکید کرد: ملت ایران اجازه نخواهد داد جریان سازش‌طلب و جریان لیبرالیسم پنهان در پشت پرده با شعارهای زیبا، خواسته‌های شومش را به اجرا درآورد و جریان مقاومت در داخل کشور را تضعیف کند. مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان با تاکید بر این نکته که ملت ما هوشیار و با بصیرت هستند اضافه کرد: ملت ایران پشت سر ولایت حرکت می‌کنند و در مبارزه با استکبار جهانی عزم خودشان را جزم کرده‌اند.

وی خطاب به مسئولان کشور نیز گفت: مسئولان دیپلماسی ما موظف هستند در چهارچوبی که رهبر انقلاب گفته‌اند بدون لغزش و عقب نشینی قدم بردارند. به گفته امام جمعه موقت اهواز، مسئولان کشور باید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب وظایفشان را به خوبی انجام دهند و شعار مرگ بر آمریکا هم یک پشتیبان خوبی برای مسئولان در مذاکرات خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. مرگ بر امریکا
    مرگ برامریکا
    بنظرم درکنار شعار مرگ بر آمریکا باید شعار مرگ بر تورم / مرگ بر بیکاری را نیز سرداد چرا صواب این شعار ها کمتر از شعار مرگ بر امریکا نیست .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.