• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

گامی اساسی در ارتقاء وضعیت حوزه سلامت شهرستان
بیمارستان ۲۲بهمن به مرکز آموزشی درمانی ۲۲بهمن ارتقاء یافت

  • کد خبر : 38502
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان با تلاش ها و پیگیری های مستمر صورت گرفته از سوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان و مجتمع آموزش عالی مسجدسلیمان، بیمارستان ۲۲بهمن به مرکز آموزشی درمانی ۲۲بهمن ارتقاء یافت. دکتر محمد افشار در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان با تلاش ها و پیگیری های مستمر صورت گرفته از سوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان و مجتمع آموزش عالی مسجدسلیمان، بیمارستان ۲۲بهمن به مرکز آموزشی درمانی ۲۲بهمن ارتقاء یافت.
دکتر محمد افشار در این رابطه گفت: در راستای تبدیل وضعیت شبکه بهداشت و درمان به دانشکده علوم پیراپزشکی که موافقت اولیه آن توسط وزیر پیشین بهداشت و درمان داده شده بود، نیاز بود تا تنها بیمارستان چندتخصصی شهرستان به مرکز آموزشی درمانی ارتقاء یابد که این مهم پس از پیگیری های صورت گرفته و جلسات متعدد برگزار شده در وزارت متبوع و دانشگاه استان، توسط شورای عالی گسترش دانشگاه ها مورد موافقت قرارگرفت.
این اقدام گامی مهم و اساسی در راستای تبدیل وضعیت شبکه بهداشت و درمان به دانشکده علوم پیراپزشکی محسوب می شود که خود باعث پیشرفت و توسعه‌ی بیشتر در حوزه سلامت شهرستان و زیرساخت های مرتبط با آن می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.