• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

دیدار رییس بنیاد شهید و فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس

  • کد خبر : 38460
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با حضور در منزل بختیار حیاتی جانباز ۷۰ درصدی با ایشان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این دیدار شیخ رباط رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ‏تجلیل از ایثار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با حضور در منزل بختیار حیاتی جانباز ۷۰ درصدی با ایشان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این دیدار شیخ رباط رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ‏تجلیل از ایثار و فداکاری این جانباز ۷۰ درصد، یادآورشد: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

وی بر پاسداشت خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند، تاکید کرد و افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است لذا امید می رود مسئولان این سنت دیدار با خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان نیز با تاکید براین که جانبازان در هر پیشرفت و اتفاق خوبی که در کشور رخ می دهد، نقش و سهم بسیار برجسته ای دارند، خاطرنشان کرد: جوانان مومن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی با همت و تلاش مضاعف خود توانسته اند ضمن جبران خرابی های دوران جنگ تحمیلی، کشور را در عرصه های علمی و فن آوری در جایگاه ممتاز جهانی قرار دهند.

لازم به ذکر است همچنین لوح تقدیری از سوی مدیرکل بنیاد شهید به جهت همراهی با اداره بنیاد شهید در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان در سال ۹۷ توسط جانباز بختیار حیاتی به سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان اهداء گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.