• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

شوراي شهر 5 گزينه نهايي را براي سمت شهرداري انتخاب كرد

  • کد خبر : 3840
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شنيده ها حاكي از آن است  طي رآي گيري كه انجام شد از ميان 12 گزينه اي كه شوراي شهر در دور اول انتخاب كرده بودند 7 نفر از ليست خارج شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان و به نقل از يك منبع موثق  پس از رأي گيري […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شنيده ها حاكي از آن است  طي رآي گيري كه انجام شد از ميان 12 گزينه اي كه شوراي شهر در دور اول انتخاب كرده بودند 7 نفر از ليست خارج شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان و به نقل از يك منبع موثق  پس از رأي گيري انجام شده آقايان دوايي فر، كورش حاجت پور، نويد شعباني، جعفر جافري و علي مراد حافظي به عنوان گزينه هاي نهايي انتخاب شدند. تا طي روزهاي آينده گزينه نهايي خود را از ميان اين 5 نفر انتخاب نمايند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. انشاا… که هرچه سریعتر یک شهردار متخصص و کاردان انتخاب شود. مسجدسلیمان دیگر زمانی برای از دست دادن ندارد. بیشتر شهرهای کشور شهردار خود را شناخته اند و با سرعت مسیر پیشرفت خود را ادامه می دهند اما مسئولین شهری مسجدسلیمان در شهری با این همه ویرانی و نابسامانی هنوز اندر خم یک کوچه اند.
    انشاا… یه شهردار توانا انتخاب بشه و همه فقط به فکر همکاری با او باشند نه تخریب.

  2. با سلام و تشکر از زحمات شورای محترم اسلامی

  3. آقای علیمرادحافظی و جادری بین اینها بهترینند. چون دوایی فر معاون شهردار اهواز شده

  4. با اتکال به خداوند بهترین فرد انتخاب شود و امیدواریم کلیات برنامه های شهردار منتخب از طریق همین سایت به اطلاع مردم شریف برسد اما آقای جافری که قبلا یکبار بعنوان شهردار انتخاب شد و بدلیل گرفتاری  انصراف داد حالا اگه مشکل و گرفتاریش حل شده براش حکم بزنن دیگه این لیست جدید معنی نداره فکر کنم نظر بچیل دره خرسون هم همین باشه !  

  5. کشتنمون شورایی ها…………خواستن یه شهردار انتخاب کنن…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.