• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

کشف ۶ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 38368
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ازکشف ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازدید از ۱۷ واحد صنفی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسینی در بیان جزئیات خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء‌ امنیت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ازکشف ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازدید از ۱۷ واحد صنفی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسینی در بیان جزئیات خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در استفاده از مواد محترقه در روزهای پایانی سال، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مسجدسلیمان با اقدامات اطلاعاتی، ۱۷ باب مغازه را که در زمینه فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز فعال بودند، شناسایی کردند. سرهنگ حسینی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی مسجدسلیمان پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازدید از واحد های صنفی مذکور ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.