• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

داربی نفتی ها با اشک و آه مسجدسلیمانی ها خاتمه یافت

  • کد خبر : 3827
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/دانوش صالحی: حساس ترین بازی هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور را تیم نفت گچساران به سود خود به پایان برد و با یک پله صعود بر جایگاه دوم جدول رده بندی نشست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/دانوش صالحی: حساس ترین بازی هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور را تیم نفت گچساران به سود خود به پایان برد و با یک پله صعود بر جایگاه دوم جدول رده بندی نشست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، داربی نمایندگان مناطق نفتخیز جنوب در لیگ دسته یک کشور با شکست دو بر صفر تیم پرآوازه نفت مسجدسلیمان و سقوط دو پله ای این تیم خاتمه یافت.

در این بازی حساس تیم مسجدسلیمان با استفاده از تشویق و حمایت تماشاگرانش حمله به دروازه حریف و رسیدن به گل در همان اوایل بازی را در دستور کار خود قرارداد و چندین موقعیت مناسب این تیم با بی دقتی بازیکنان به ثمر ننشست. تیم نفت گچساران نیز که از محمد حسین ضیایی به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود بهره می برد با تاکتیک دفاع محض و استفاده از ضد حملات به میدان آمده بود و بر خلاف جریان بازی در دقیقه 19 توانست با استفاده از همین تاکتیک و در کمال ناباوری هواداران و بازیکنان میزبان به گل برسد.

بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان با دریافت این گل برای زدن گل تساوی به آب و آتش زدند ولی تیم میهمان با پاسکاری های منظم بازی را به کنترل خود در آورد. درحالی که نیمه اول علیرغم چندین شوت و سانتر زیبا که با واکنش های وحید کارگر دروازه بان تیم حریف دفع شد رو به اتمام بود نفوذ حکیم نصاری هافبک خوب نفت مسجدسلیمان به منطقه هجده قدم حریف و ضربه ی خطای مدافع حریف و عدم اعتقاد داور به خطای پنالتی شادی را از اردوی زردپوشان گرفت تا نیمه اول با برتری یک بر صفر گچسارانی ها خاتمه یابد.

در شروع نیمه دوم تیم مسجدسلیمان باز هم چندین موقعیت خطرناک بر روی دروازه حریف ایجاد کرد ولی هوشیاری دفاع و واکنش های به موقع دروازه بان سابق تیم مسجدسلیمانی مانع از دستیابی آن ها به گل تساوی شد.

در دقیقه 59 تاکتیک ضدحمله ی شاگردان ضیایی باز هم تیم نفت مسجدسلیمان را غافلگیر کرد و فرار مهاجم این تیم از میان چهار مدافع میزبان موجب شد تا ضربه وی به تور دروازه مسجدسلیمان برای بار دوم بوسه بزند. داریوش یزدی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان برای تغییر نتیجه بازی هر سه تعویض خود را انجام داد ولی مدافعین و دروازه بان تیم گچساران مانع از تغییر در نتیجه بازی شدند تا در روزی که صدای اعتراضات تماشاچیان و هواداران تیم میزبان نسبت به تصمیمات و سوت های نادرست داور با شعارهای محترمانه بارها و بارها مطرح شده بود تیم نفت مسجدسلیمان نتواند سه امتیاز این بازی خانگی را کسب نماید و آه از نهاد هواداران، بازیکنان و کادر فنی این تیم برخیزد. تیم نفت مسجدسلیمان با این شکست با دو پله سقوط به رده چهارم جدول رده بندی رفت و تیم نفت گچساران نیز با کسب سه امتیاز این بازی به مکان دوم جدول صعود نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تا چهارتا بازیکن حسابی و یه مربی کارکشته نگیرن همین آشه و همین کاسه.
    اصلاً انگار واقعاً ای آقایون دارن یه طوری برنامه ریزی برا باختن میکنن که نیان لیگ برتر.
    احتمالاً بخاطر اینه که فردوسی پور عابرو شهره نبره با تصویرهایی که از شهر براش میفرستن بعداً.
    آقا این که نشد بازی. بری پیکان و سایپا رو داخل تهران حذف کنی بیای داخل مسجدسلیمان به تیم گچساران ببازی !!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.