• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

بازگشت رویایی نفت مسجدسلیمان/ نفت ۲ نساجی مازندران۲

  • کد خبر : 38199
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته بیستم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی جمعه ۱۰ اسفندماه ۹۷ – ساعت  ۱۶:۳۰ نفت مسجدسلیمان ۲ – نساجی مازندران ۲ گل: اسماعیل شریفات (۸۹)، میلاد خدایی‌اصل (۵+۹۰) برای نفت – حامد شیری (۲۹) لاشا توتادزه (۸۲) برای نساجی داور: محمدحسین ترابیان کمک داوران: علیرضا ایلدروم و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته بیستم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی
جمعه ۱۰ اسفندماه ۹۷ – ساعت  ۱۶:۳۰
نفت مسجدسلیمان ۲ – نساجی مازندران ۲
گل: اسماعیل شریفات (۸۹)، میلاد خدایی‌اصل (۵+۹۰) برای نفت – حامد شیری (۲۹) لاشا توتادزه (۸۲) برای نساجی
داور: محمدحسین ترابیان
کمک داوران: علیرضا ایلدروم و امیرمحمد داودزاده
اخطار: علیرضا علیزاده، میلاد میداودی، میلاد خدایی‌اصل (نفت) – محمد میری، حامد شیری، لاشا توتادزه، فرشاد فرجی (نساجی)
تماشاگر: پنج هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی‌اصل، امیرحسین امیری (۴۶- میلاد میداودی)، علیرضا علیزاده، اسماعیل شریفات، محمد شادکام (۶۹- علی غلامرضاپور)، فرسید پاداش و هیثم هاشمی‌زاده (۳۹- صادق صادقی)
سرمربی: علیرضا مرزبان

نساجی مازندران: محمدامین رضایی، فرشاد فرجی، جورج ولسیانی، لاشا توتادزه، مجتبی ممشلی، محمد مهدی نظری (۴۵- آرفنگ دافه)، حامد شیری، احمد عبدالله‌زاده، رحمان جعفری (۸۲- امید سینگ)، محمد میری (۶۵- علی‌اصغر عاشوری) و سجاد آشوری
سرمربی: مجید جلالی

خلاصه بازی
دیدار نمایندگان فوتبال شمال و جنوب با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. علیرضا مرزبان تیمش را برای کسب اولین پیروزی در نیم‌فصل دوم با آرایش تهاجمی روانه میدان کرده بود، اما یاران نساجی در نیمه اول با بستن همه روزنه‌های نفوذ بازیکنان نفت اجازه رسیدن زردپوشان به دروازه محمدامین رضایی را نمی‌دادند و در سمت مقابل خطراتی هم روی دروازه نفت ایجاد می‌کردند تا نشان بدهند برای کسب امتیازات کامل این بازی برنامه دارند.

ضربه سر محمدمهدی نظری در دقیقه ۱۱ تیر عمودی دروازه نفت را لرزاند تا زنگ خطر را برای میزبان به صدا در بیاورد. متعاقب آن ضربات رحمان جعفری و محمد میری را مهرداد طهماسبی دروازه‌بان نفت مهار کرد و سرانجام حامد شیری در دقیقه ۲۹ با ضربه‌ای از پشت محوطه جریمه دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود تا علیرضا مرزبان به بازیکنان ذخیره تیمش دستور گرم کردن بدهد و ناچار به تعویض شود.
بازیکنان نفت با گل نساجی به خود آمدند و در پانزده دقیقه پایانی نیمه اول در زمین تیم میهمان خیمه زدند تا گل خورده را پاسخ دهند. در دقیقه ۳۳ ارسال شریفات و ضربه سر فرشید پاداش مهاجم جدید نفتی‌ها در دستان محمدامین رضایی جای گرفت و در دقیقه ۳۸ ضربه سر هیثم هاشمی‌زاده از کنار دروازه نساجی راهی خارج شد.
زردپوشان نفت در نیمه دوم با اضافه شدن میلاد میداودی و حضور همزمان چند مهاجم در پی رسیدن به گل تساوی بودند و همین امر به بازیکنان نساجی فرصت می‌داد تا در ضدحملات از جلو کشیدن نفتی‌ها استفاده کنند و به دنبال زدن گل دوم باشند.
در دقیقه ۴۹ محمد میری یک فرصت عالی را در ضدحمله از دست داد، در دقیقه ۵۵ ارسال اسماعیل شریفات را فرشاد فرجی مدافع نساجی از روی خط دروازه بیرون کشید و در دقیقه ۵۸ صحنه مشکوک به خطای پنالتی جورج ولسیانی درون محوطه نساجی ایجاد شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و مورد اعتراض نیمکت نفت و هواداران این تیم قرار گرفت.
در ادامه نیمه دوم، شوت محکم صادق صادقی در دقیقه ۷۰ توسط محمدامین رضایی سنگربان نساجی مهار شد و در دقیقه ۷۷ مدافعان نساجی در دو نوبت متوالی ضربات میلاد میداودی را برگشت دادند تا قفل دروازه قرمزپوشان بسته بماند.
بازیکنان نساجی در دقیقه ۸۲ روی یک ضدحمله سریع صاحب ضربه ایستگاهی شدند و لاشا توتادزه بازیکن خارجی این تیم با ضربه‌ای که در میانه راه به یوسف وکیا مدافع میزبان برخورد داشت، گل دوم را وارد دروازه زردپوشان کرد. بازیکنان نفت در دقیقه ۸۹ با ضربه اسماعیل شریفات قفل دروازه نساجی را باز گشودند و یک گل را پاسخ دادند. نفتی‌ها با این گل جان تازه‌ای گرفتند و بعد از حملات همه جانبه روی دروازه نساجی در دقیقه ۵ وقت تلف شده گل تساوی را به ثمر رساندند تا این مسابقه مهیج با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ تمام شود.

شرح گل‌ها
۰-۱ (نساجی): حامد شیری در پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان امیرحسین امیری را دریبل کرد و با ضربه‌ای زمینی به زاویه سمت چپ دروازه نفت گل اول مسابقه را برای نساجی به ثمر رساند.

۰-۲ (نساجی): یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان نصیب تیم نساجی شد. لاشا توتادزه با پای چپ ضربه محکمی به توپ نواخت که در میانه راه به یوسف وکیا مدافع نفت برخورد کرد و به درون دروازه غلطید.

۱-۲ (نفت): ارسال زمینی میلاد خدایی‌اصل در محوطه جریمه نساجی به اسماعیل شریفات رسید و این بازیکن بعد از کنترل توپ با ضربه محکم پای چپ دروازه تیم میهمان را گشود.
۲-۲ (نفت): ارسال میلاد میداودی به مقابل دروازه نساجی مازندران با یورش همه جانبه زردپوشان به سمت توپ و ضربه تمام کننده میلاد خدایی‌اصل همراه شد تا در پنجمین دقیقه وقت تلف شده گل تساوی نفت مسجدسلیمان وارد دروازه حریف شمالی شود.

در حاشیه
* همزمان با آغاز مسابقه باران شدیدی همراه با تگرگ در ورزشگاه آغاز به بارش کرد.
* حکیم نصاری به دلیل محرومیت حق همراهی تیمش در این بازی را نداشت.
* هواداران نفت مسجدسلیمان هنگام ورود تیم نساجی به میدان به این تیم خوشامد گفتند و اعضای تیم شمالی را تشویق کردند.
* بارش شدید باران در دقایق ابتدایی باعث ایجاد مشکلاتی برای تجهیزان صداوسیما شد.
* چند بازیکن نفت مسجدسلیمان که سابقه شاگردی مجید جلالی را داشتند، قبل از آغاز مسابقه به سمت جلالی رفتند.
* پس از به ثمر رسیدن گل حامد شیری در دقیقه ۲۹ نیمه اول، علیرضا مرزبان به صادص صادقی هافبک تیمش دستور گرم کردن داد و این بازیکن را در دقیقه ۳۹ بجای هیثم هاشمی‌زاده به میدان فرستاد.

* در لحظات پایانی مسابقه که بازی با نتیجه ۲ بر یک بسود نساجی جریان داشت، بازیکنان ذخیره تیم شمالی اقدام به انجام حرکات غیرورزشی و شوت کردن توپ‌های اضافی به درون زمین مسابقه کردند تا جایی که داور مجبور شد یک بازیکن ذخیره نساجی و حمید مطهری کمک مربی این تیم را اخراج کند.
لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.