• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 38194
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بزرگ ترین آزمون حفظ و مفاهیم تخصصی قرآن کریم صبح امروز با حضور بیش از۳۵۰ شرکت کننده با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش به طور همزمان در سراسر کشور در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بزرگ ترین آزمون حفظ و مفاهیم تخصصی قرآن کریم صبح امروز با حضور بیش از۳۵۰ شرکت کننده با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش به طور همزمان در سراسر کشور در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان محمد جابری معاونت فرهنگی اجتماعی و قرآنی اداره اوقاف با اشاره به همکاری اداره اوقاف، اداره ارشاد و آموزش و پرورش در برگزاری این آزمون و استقبال خوب شرکت‌کنندگان عنوان کرد: این مسابقات با هدف توسعه علوم و ترویج فرهنگ قرآنی در سراسر کشور برگزار شد.

وی بیان داشت: تقویت مؤسسات فرهنگی قرآنی، برگزاری آزمون و کلاس‌های قرآنی در این مؤسسه‌ها از برنامه‌های اولویت‌دار اداره اوقاف در سطح شهرستان مسجدسلیمان است. وی ادامه داد: امیدوارم برگزاری این آزمون‌ها بتواند گام مهمی در جهت تقویت برنامه‌های قرآنی در شهرستان باشد. جابری ابراز داشت: امروز مرحله کتبی آزمون  برگزار گردید و مرحله شفاهی آن نیز به زودی برگزار و نفرات برتر معرفی می شوند. وی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون در رشته‌های حفظ چند جزء قرآن، کتاب‌های دینی و مفاهیم با هم رقابت می‌کنند. این آزمون هر سال در سراسر کشور برگزار و به قبول‌شدگان گواهی معتبر اعطا و به برترین‌ها جوایز نفیس اهدا می‌شود. نفرات برتر این مسابقات به مرحله استانی معرفی شده و در سطح شهرستان هم از آنان تجلیل می گردد.معاون فرهنگی اجتماعی و قرآنی اداره اوقاف گفت: این آزمون در دو نوبت حفظ قرآن کریم در ۱۶رشته و نوبت دوم گروه ترجمه، مفاهیم قرآن کریم و گروه معارف اهل‌بیت (ع ) در ۹ رشته در محل سالن امتحانات دبیرستان دکتر کرمزاده برگزار و امام جمعه ،فرماندار ،فرمانده سپاه ،ریاست اداره اوقاف و ریاست اداره ارشاد و معاونت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان با حضور در این جلسه بازدید به عمل آوردند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.