• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

حکیم نصاری:
همه روستایی هستیم/ اگر نفت مسجدسلیمان، آبادان، امیدیه و گچساران نباشد به شما چطوری پول تزریق بشود/ پولی که من باید بگیرم دارد به شما می رسد!

  • کد خبر : 38180
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کاپیتان نفت مسجدسلیمان در بازی دیروز مقابل پرسپولیس  با انتقاد شدید از صحبت های بعضی از بازیکنان پرسپولیس حرف های دلش را زد اما از مردم خواست از صحبت های او تعبیر بدی نکنند.  دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی در پایان نود دقیقه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کاپیتان نفت مسجدسلیمان در بازی دیروز مقابل پرسپولیس  با انتقاد شدید از صحبت های بعضی از بازیکنان پرسپولیس حرف های دلش را زد اما از مردم خواست از صحبت های او تعبیر بدی نکنند.

 دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی در پایان نود دقیقه به نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم به گرفتن یک امتیاز قناعت کنند . بعد از اتمام این دیدار مصاحبه بازیکنان پرسپولیس در میکسد زون باعث ایجاد حاشیه هایی شد.درهمین ارتباط حکیم نصاری کاپیتان نفت مسجدسلیمان در بازی دیروز ابتدا با اشاره به مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان گفت:« واقعا نمی شود در این مورد صحبت کرد ، ولی یک سری قول های را به ما داده اند که این هفته پرداخت هایی به ما داشته باشند اما معلوم نیست که این وعده و وعیدها  صحت داشته باشد چون الان دو ماه است که به ما قول می دهند اما خبری نیست .اما امیدواریم این هفته با پیگیری مسئولین مشکل مالی تیم کمتر شود ولی واقعا  نمی شود در مورد یک چیزهایی صحبت کرد.»او در خصوص بازی درمقابل پرسپولیس اظهار داشت:« اگر منصف باشیم نمی شود بگویم که بازی خوبی را دو تیم ارائه دادند . اما من بدون هیچ تعصبی می گویم که ما نسبت به پرسپولیس بازی بهتری انجام دادیم چرا که ما سه تا چهار موقعیت گل ۶۰ تا ۷۰ درصد گل داشتیم. این در حالی است که آنها حتی یک موقعیت ۵۰ درصدی گل را هم نداشتند.»

نفت هست اما کار نیست

باید درود بفرستم به شرف تک تک بچه های تیم خودمان ، درود به شرف هوادارانمان  که  درست است که آنجا نفت است ولی خدایی بسیاری از آنها بیکارند و تنها دل خوشی آنها همین تیم نفت است.  تمام اعضای تیم از من من کمترین  تا میلاد میداوودی  قول می دهیم با تمام وجودمان  وبا پوست و استخوان و خون خودمان این تیم را به کوری چشم دشمنان نگه داریم .شما مطمئن باشید این تیم نخواهد افتاد.  به خداوندی خدا من شخصا جز بازی با مقابل تراکتور یادم نمی آید که با تیمی بازی کرده باشیم که در آن بازی بخواهیم نمایش زشتی را ارائه  کنیم  تا آن جا که امیر قلعه نویی از فوتبال زیبای ما بسیار تعریف و تمجید کرده بود.

همه با هم دفاع می کنیم

این درست است که بازیکنان بسیار خوبی درفاز دفاعی داریم اما فراموش نکنید وقتی تیمی گل نخورد این یازده نفرند که گلی را دریافت نمی کنند زیرا مهاجم  تیم هم از جلو در حال دفاع کردن است. ولی  در کل این را قبول دارم که تعداد گل های به ثمر رسیده تیم تا حدی قابل قبول نیست. من فکر می کنم که تا هفته دهم فقط ۴ امتیاز داشتیم اما این جو خوب و رفاقتی که در تیم وجود داشت باعث  نشد که فضای تیم به هم بخورد ولی من همان موقع هم مطمئن بودم این تیم نمی افتد .چون  تیم از همان اول هم می توانست فوتبال بازی کند و موقعیت ایجاد کند و این  بسیار مهم  بود .اگر خدا بخواهد به خاطر مردم از همین رتبه ای که در آن هستیم بالاتر می آییم.

نادری قطعا روی من پنالتی کرد

او درباره صحنه مشکوکی که بین خودش و محمد نادری در محوطه جریمه رخ داده بود گفت:«  خدا وکیلی در خود بازی دودل  بودم که آیا این صحنه پنالتی بود یا نبود اما آیا دلیل می شود بازیکن پرسپولیس توپ را ول کند و سمت من بیاید ؟ من تصویر را بیشتر از بیست بار دیدم و زوم هم کردم ولی واقعا نادری توپ را ول می کند و به سمت من می آید. آقای عسگری هم  در برنامه در اولین تشخیص خود  گفت چیزی نمی بیند اما وقتی دقت بیشتری کرد بازیکن با توپ اصلا کار ندارد. و به نظرم این  ۱۰۰ در ۱۰۰ پنالتی بود و شک ندارم که اگر همین صحنه آن طرف  اتفاق می افتاد داور اعلام پنالتی می کرد.

 با همه این مشکلات ما می مانیم

خدایی یک خورده با ما مهربان تر باشید  داور باید عدالت را برقرار کند و در دقیقه نود روی  میداووی هم اعلام خطا شد اما  باز هم داور آن خطا را نگرفت.  هفته قبل  پنالتی را روی هاشمی زاده  و دو هفته قبل  پنالتی محرز را محمد شاد کام نگرفتند و آن وقت در برنامه نود آقای فنایی می آید می گوید مدافع زمین را زد و مهاجم افتاد . خواهشم از آقای فنایی این است که این حرف ها را نزید وقتی ۲۰ میلیون نفر در آن واحد این برنامه را می بینند . ولی بدانید با همه این اوصاف تیم ما می ماند. ولی واقعا بین تیم های کوچک و بزرگ فرقی قائل نشوند. بالاخره ما هم خانواده داریم و ما هم می خواهیم منبع درآمدی داشته باشیم و اگر بخواهد این طور باشد واقعا زندگی سخت می شود.

خودمان می دانیم زمین خراب است

اولا این که ما منکر این نیستیم که کیفیت زمین بسیار پایین بود ولی به خدا آن زمین تمام دارو ندار ما است . ما که دیگر زمینی به غیرآ ن نداریم وقتی این شهر با وجود داشتن این همه امکانات  محروم است تقصیر ما چیست ؟ لطفا یک روز به شهر ما تشریف بیاورید و  لوله های گاز را ببینید که آتش روی آن روشن است . ما همه چی داریم اما زمین ما همین است . ما خودمان می دانیم شرایط سخت است اما وقتی بیایید به شعور یک شهرو یک تیم توهین کنید اوج بی انصافی است . خب نشد ببرید دیگر این بهانه جویی ها دیگر چیست؟ من بازهم می گویم که قبول دارم زمین شرایط خوبی ندارد ولی فراموش نکنید که اولین تیمی که از این شرایط آسیب می بیند  تیم خود ما است. این در شرایطی  است که امسال هم بارندگی و هم سرما بیشتر بوده است و متاسفانه روی کیفیت زمین تاثیر منفی گذاشت ولی وقتی زمین همین است  چه می شود کرد.؟

قبلا هم شموشک زمین بدی داشت

مگر در گذشته پرسپولیس به شموشک نوشهر نمی باخت   ولی آن قدر بازیکنان بزرگ در پرسپولیس بودند که هیچ کدامشان محال بود که چنین حرف های را بزند درصورتی که زمین گل خالی بود و خاطرم است  محمد رضا خلعتبری گل پیروزی شموشک را به ثمر رسانده بود  .مگر زمین سردار جنگل یا قلعه عقاب ها در تالش نیود ولی آن زمان بازیکنان مثل الان  چنین بهانه هایی را نمی آوردند. لطفا به شهر توهین نکنید .ما من دیشب تا صبح از فرط ناراحتی خوابم نبرد. من می دانم که با این حرف ها آدم بده می شوم ولی یادتان می آید در حافظیه شیراز زمین را رنگ می کردند . ما که زمین  را رنگ نکردیم . هوا سرد بود بارندگی بود و زمین خراب شده بود .ما که زمین رنگ نکردیم .

پول من به شما می رسد توهین نکنید

نصاری که از صحبت های دو بازیکن پرسپولیس ناراحت به نظر می رسید گفت:« شما که توهین می کنید به این شهر ما سوال من این است که شما خودت از کجا آمده ای؟ اگر نفت آبادان و مسجدسلیمان و امیدیه و گچساران نباشد به شما چطوری پول تزریق بشود؟ این پولی که من در این تیم های نفتی باید بگیرم متاسفانه به شما ها تزریق می شود؟  وقتی  من هیچ سهمی از تیمی  که در آن بازی می کنم ندارم. شما یک روز پولتان  جابه جا شود می آیید اعتراض کنید . این  واقعا درد دارد. لا اقل به ما و شهر ما توهین نکنید بچه ها!. ما از همه خورده ایم شماها هم از ما هستید همه ما ایرانی هستیم  لا اقل دیگر از خودی نخوریم  و توهین به ما نشود. یک موقعیت نتوانستید درست کنید من هم قبول می کنم زمین خراب بود منطقی است ولی جوری صحبت نکنید که ده موقعیت شما تبدیل به گل نشد.

استقلالی ها از این حرف ها نزدند

درست  است تیم شما  میلیونها تماشاگر و هوادار دارد  ولی  استقلال و سپاهان روی هم سه بار در همین زمین بازی کردند و در حالی که جو علیه استقلالی ها بود و حتی درگیری هم رخ داد ولی یک نفر نبود که بعد از بازی بیاید و از این نوع اعتراضات کند. من می دانم الان این  حرف ها را  که می زنم سیل توهین علیه من روانه می شود . ولی مگر ما در تهران بازی نکردیم  پس چرا ان جا ما را نتوانستند ببرند.اشکالی ندارد که بعد از بازی از مساوی ناراحت باشید ولی طوری صحبت نکنید که به  شهر بر بخورد. تیم های کوچک  هم برای نتیجه بازی می کنند ما هم شخصیت داریم .  قبول دارم فوتبالتان را نتوانستید  به خاطر کیفیت زمین بد ارائه کنید اما بخشی هم به خاطر بازی خوب ما بوده است.

یکسال است حالمان بد است

به خدا از کوچکترین امکانات ما محروم هستیم ولی شما یک روز است ک به  این شهر آمدید پس ما چه بگوییم که در این شهر زندگی می کنیم .شما یک بازی می آیید  یک شب خوابت بد می شود اما امثال میلاد میداووی و یوسف وکیا وبیژن ومهرداد طهماسبی و…  یک سال است  که حالشان بد است ولی هیچ اعتراضی نکردیم  چون می دانیم  این شهر چه چیزی دارد و چه چیزی ندارد. اگر جانم  هم برود برای این شهر زحمت می کشم تا تیم را نگه  می دارم.

سیدجلال این حرف ها را نمی زد

به نظر من آدم کوچک بهانه می آورد. من قبول دارم افتخارما تیم های پرسپولیس واستقلال است و من در مقابل تماشاگران این تیم سر تعظیم فرود می اورم. به خدا اگر سید جلال بود چنین حرف هایی زده نمی شد چون آدم بزرگی است .  علی  بیرانوند بعد از بازی مصاحبه کرد گفت زمین خراب بود روز خوب ما نبود شاید زمین هم روی بازی تاثیر داشت و تمام..  منطقی مصاحبه کرد چرا هیچ کسی  بهد از این مصاحبه اعتراضی نکرد چون منطقی گفت  ، اشاره  به کیفیت زمین کرد ولی توهین به کسی نکرد.

 همه روستایی هستیم

اگر ما روستایی هستیم شما هم روستایی هستید اگرچه حالا که در تهرانید  تهرانی شده اید. درست است که  من آبادانیم  در تیم ما از شمالی ، ترک و رشتی و … حضور دارند ولی  در حال حاضر همه ما  زیر پرچم نفت مسجد سلیمانیم  و با تمام وجودمان برای این تیم می جنگیم و انشاءالله با حل شدن مشکلات مالی  برای مردم  با پوست و استخوانمان مبارزه می کنیم.

لطفا فحاشی نکنید

مردم ایران  لطفا  ازحرف های من برداشت بدی نشود . این حرفهایی که  ته دلم مانده بود حرف های مردم  خوزستان مسجد سلیمان و آبادان بود خواهشا کسی از من ناراحت نشود و در فضای مجازی به من فحاشی نشود .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. مردم شهرم مسجدسلیمان از شمابازیکنان تیم تشکر میکنند

  2. سلام احسن احسن چقدر خوبه ک بازیکنان مثل شما هستند ک علاوه بر فوتبال جامع شناس هم هستند حرفات کامل هستند نمیشه چیزی اضافه کرد ولی همیشه گروه هی بودند و هسند

  3. درود بر شرفت حکیم احسنت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.