• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

پیام تبریک ریاست نظام مهندسی شهرستان به مناسبت روز مهندس

  • کد خبر : 38171
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مهندس محسن مهمدی، مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان مسجدسلیمان، در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه -سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت. در این پیام آمده است: بسمه تعالی پنجم اسفندماه، خجسته میلاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس نامگذاری شده است […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مهندس محسن مهمدی، مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان مسجدسلیمان، در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه -سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

پنجم اسفندماه، خجسته میلاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس نامگذاری شده است .جعفر محمد بن محمد بن حسن طوسی، مشهور به خواجه نصیرالدین در ۵ اسفند ۵۹۷ (ه.ق) در طوس دیده به جهان گشود. خواجه نصیرالدین توسی شاعرفیلسوف، متکلم، فقیه، دانشمند، ریاضی دان و منجم ایرانی سده هفتم است به احترام این دانشمند بزرگ ایرانی پنجم اسفند ماه، روز مهندسی نام گرفته است . با توجه به دستاورهای فراوان این دانشمند بزرگ ایرانی، انتخاب این روز به یاد او انتخاب به جایی است.
دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان مسجدسلیمان با دارا بودن بیش از ۳۰۰عضو در رشته های معماری ،سازه، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی و نقشه برداری، یکی از تخصصی ترین تشکل های حرفه ای در سطح شهرستان، در حال انجام فعالیت های صنفی و حرفه ای بوده که وجود این پتانسیل و نیروی عظیم انسانی متخصص در سطح شهرستان، بیانگر نقش محوری مهندسان در طراحی، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی بخش خصوصی است .امیدواریم با تعامل با ادارات مختلف بتوانیم در آینده ای نزدیک در جهت بهبود کیفیت فضاهای شهری و کنترل فنی پروژه های عمرانی در سطح شهرستان،خدمات مهندسی ارزنده ای ارائه نماییم.

اینجانب  این روز خجسته را به کلیه مهندسان عضو سازمان و جامعه مهندسی شهرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، امید است با تلاش و پشتکار و باتکیه بر ذهن خلاق مهندسی بتوانیم گامهای مثبتی در جهت بهبود کیفیت محیط شهری خود و آبادی ایران اسلامی برداریم. آرزوی توفیقات روز افزون. موفق  و سربلند باشید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. این روز را به هر کدوم از راننده های تاکسی،کارگران سر فلکه نمره یک، کارگران پتروشیمی و … باید تبریک گفت…. روز بیکاران گرامی باد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.