• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

علیرضا مرزبان:
به باشگاه های دیگر از پول دولت کمک می کنند اما این جا که نفت و گاز و پول وجود دارد به باشگاه نفت چیزی نمی دهند/ از صبح تا شب خیلی ها به دنبال دسیسه برای تیم من و بازیکنانم هستند/ کسانی از اهواز نمی خواستند من روی نیمکت این تیم بنشینم و می خواستند نفر مورد نظر خود را بیاورند

  • کد خبر : 38166
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا مرزبان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی پرسپولیس خطابه ای طولانی علیه شرایط موجود برتیمش داشت.حرفهایی که به سیاست نیز پهلو می زد. سرمربی نفت مسجدسلیمان که مورد استقبال خبرنگاران هم قرار گرفته بود در این نشست از بازی تیمش تعریف کرد و سپس سوی بحث را به سمت مسائل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا مرزبان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی پرسپولیس خطابه ای طولانی علیه شرایط موجود برتیمش داشت.حرفهایی که به سیاست نیز پهلو می زد. سرمربی نفت مسجدسلیمان که مورد استقبال خبرنگاران هم قرار گرفته بود در این نشست از بازی تیمش تعریف کرد و سپس سوی بحث را به سمت مسائل غیرفنی برد. او تاکید کرد که نمی گذارد تیمش به دسته پایین تر سقوط کند.

پرسپولیس حتی یک موقعیت گل هم نداشت

او عقیده دارد تیمش با ۴ برد در لیگ می ماند: ما یک بازی بسیار خوب به اجرا درآوردیم. من نمی دانم کی بوده که پرسپولیس حتی یک موقعیت گل نیز نداشته باشد. ما در این بازی کیفیت بالایی از خود نشان دادیم و چند موقعیت خوب هم برای خودمان ایجاد کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما امکان این را داشتیم که در این بازی گلزنی کنیم.

کیفیت نفت مسجدسلیمان بی نظیر است

کیفیت بدنی و تاکتیکی تیمم بی نظیر بود. با این وجود باید سه امتیاز را می گرفتیم. در صحنه ای احساس کردم یک پنالتی گرفته نشد. البته آن صحنه را باید دوباره ببینم. در مجموع باید بگویم که این تیم الان روی استخوان های خودش راه می رود. کسانی از اهواز نمی خواستند من روی نیمکت این تیم بنشینم و می خواستند نفر مورد نظر خود را بیاورند اما هیات مدیره ما با این موضوع مخالفت کرد.

از روز اول تهدید کردند به تیم کمک نمی کنند

آنها از روی اول تهدید کردند که به این تیم کمک نمی کنند. آنها در روزهای اخیر روی باخت ما در این دیدار حساب باز کرده بودند و به دنبال این بودند تا مربی مورد نظر خود را بیاورند. من تیم نفت مسجدسلیمان را تیمی آرام و بدور از حاشیه نمی بینم. از صبح تا شب خیلی ها به دنبال ایجاد حاشیه و دسیسه برای تیم من و بازیکنانم هستند. صدای اعتراض من به همه جا می رود. تنها کسانی که در این مسئله سعی می کنند به ما کمک کنند آقایان هیات مدیره هستند اما دست آنها نیز به هیچ جا نمی رسد. ما به جز قول های بی اعتبار و … چیزی تا به حال ندیدیم.

یک جاده برای مردم مسجدسلیمان نمی سازند

چطور می شود همین جا پول و گاز و نفت و … وجود دارد. به باشگاه های دیگر از پول دولت کمک می کنند و از همه آنها حمایت می کنند اما این جا که نفت و گاز و پول وجود دارد به باشگاه نفت چیزی نمی دهند. برای آنها سخت است یک جاده برای مردم اینجا بسازند و شهر را سر و سامان بدهند و کیفیت زندگی مردم را در این شهر بالا ببرند، همه این ها پشت سر یک دروغ بزرگ است و خیانت بزرگی به مردم مسجدسلیمان می شود. سایه این دروغ هایی که به مردم می گویند گوشه اش به ما نیز می خورد. ما چندین ماه است پرداختی نداشتیم. خود من و افرادی که این جا هستیم داریم از جیب خودمان پول خرج می کنیم.

به خاطر ۸ میلیون نتوانستیم از بازیکن مان استفاده کنیم

فرشید پاداش را به خاطر ۸ میلیون تومان نتوانستیم به این بازی برسانیم. این یک تراژدی بزرگ است . آن کسانی که برای این شهر هستند و ادعای کمک کردن داشتند اما عملا آنها تیشه به ریشه تیم می زنند. کم تا لحظه آخر گفتم پول خروج از استان پاداش را من می دهم تا او به بازی امروز برسد اما در این زمینه هم کمکی نکردند.

اگر مشکل تان مرزبان است من می روم

من به آقایان مورد نظرم پیام می فرستم که اگر مشکل شما مرزبان است من حاضرم کنار بروم اما به مردم خودتان خیانت نکنید. قول الکی به کسی ندهید. نگویید مشغول انجام کارها هستیم. این وعده و وعیدهای توخالی باعث شده تا من تا امروز چیزی جز دروغ نشنیده باشم. بازیکنان جدیدمان که اصلا پولی نگزفتند. من دو کارت بانکی خودم را به بازیکنان دادم تا از آن ها استفاده کنند.

وزیر باید بیاید شرایط اینجا را ببیند

ما سر همه چیز از جمله خریدهای پزشکی و … مشکل داریم. چرا می گویید تا فردا و پس فردا انجام می شود در حالی که ابدا این اتفاق نیفتاده است. امیدوارم یک بار برای همیشه این قضیه خاتمه پیدا کند. آقای وزیر باید ماده ۵۳ را یک بار دیگر بخوانند. این نفت و گاز استخراج می شود اما استفاده از آنها برای تیم های دیگر است و آنها می توانند بازیکنان گران قیمت خریداری کنند.

با یک و نیم میلیارد به همه جا بدهکاریم

حدود یک و نیم میلیارد بدهکاریم و هر پولی که می‌آید را باید به بدهکاری بدهیم. ما به سازمان هواپیمایی بدهکاریم، به هتل ها بدهکاریم،  به انسان هایی بدهکاریم که کنار ما زندگی میکنند یعنی اگر بچه های هیئت مدیره چک نداشتند نمی‌توانستیم در لیگ استارت بزنیم، چون بازیکنانی که از سه سال پیش در تیم بودند و پول می‌خواهند، آن ها اعتراض کردند و ما اصلا حق شروع لیگ را نداشتیم یعنی تا ۱۰ روز دیگر چک ها مهلت دارند و بچه های هیئت مدیره ما که از زندگی خودشان مایه میگذارند، آقای مولایی و… که هستند ولی آن کسانی که حس میکنند با سیاست هایشان می‌توانند تیم را سقوط بدهند، تا زمانی که من اینجا باشم این تیم در لیگ می‌ماند، من اجازه نمیدهم این تیم سقوط کند، برخی فقط دنبال اهداف خاص خود هستند و می‌خواهند به این مردم خیانت کنند. برایشان ساده است که نمی‌خواهند این تیم در لیگ بماند، اگر اسم خودشان را هم می‌گذارند اهل مسجد سلیمان هستند، کسانی که ادعا میکنند در این شهر کار می‌کنند، خائنان بزرگی هستند که به مردم خیانت میکنند و این مسئله را خود مردم اینجا باید بدانند.

نمی توانیم توی صورت بازیکنانم نگاه کنم

من الان نمیتوانم در روی بازیکنم نگاه بکنم، بازیکنی که دو ماه است آورده ام و با تیم تمرین می‌کند، بردیم در خوابگاه که شرایط خیلی بدی دارد، ما یک ریال به این ها پرداختی نداشتیم  و کاری نمی‌توانیم کنیم. نه زمین تمرین داریم، یک استادیوم داریم که هم تمرین اینجاست و هم بازی میکنیم ولی بازهم شرایط برای این تیم برای باشگاهی که تیم پایه ندارد، یعنی کارهایی که باید برای این مردم انجام بدهیم این مردم دچار مشکل زیاد هستند و نیاز به نوازش دارند. مردمی که ادعا داریم از آن ها حرف می‌زنیم، مردمی که لیاقت دارند از آن ها به عنوان انسان نگاه کنیم نه این که پول مردم را بردارند و در شمال تهران برج بسازند.

اگر لازم باشد از زندگی ام می گذرم اما نمی گذارم نفت سقوط کند

این خیانت بزرگی است که می‌شود. دوست ندارند این تیم باشد چون برایشان ساده تر است که تیم در لیگ یک باشد اما یک بار دیگر هم میگویم به همه، من نمی‌گذارم این تیم سقوط کند حتی اگر از تمام زندگی ام بگذرم و هرچقدر لازم باشد خودم به تیم پول تزریق کنم، نمی‌گذارم این تیم بیفتد و این آقایان بدانند به کارهایشان ادامه بدهند، رسوایی برای آن ها است.

با ۴ برد می توانیم در لیگ برتر بمانیم

مرزبان در پاسخ به سوالی راجع به برنامه هایش برای بقا گفت: ما احتیاج به ۴ برد داریم که این ۴ برد ماندن ما را صددرصد گارانتی میکند در لیگ و مسائلی که ما داریم را خیلی ساده است که حرف می‌زنیم؛ یادمان می‌رود که این تیم بازی دوستانه ندارد و این بازی های لیگ بازی های دوستانه ما است که خودمان را آماده می‌کنیم، هفته پیش باید بازی را می‌بردیم که ثانیه آخر گل خوردیم و خارج از خانه نباید به فولاد میباختیم و امروز هم شانس گل صددرصد داشتیم و تیم برتر بودیم. این مسئله کمک می‌کند به ما. از شما میپرسم که اگر ۴ ماه به شما حقوق ندهند سر کار می‌روید؟ خیر نمیروید. این مسئله ای است که وجود دارد اما ما نمی‌گذاریم این اتفاق بیفتد. رقبای خودمان را می‌شناسیم و میدانیم به چه شکل سازماندهی کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.