• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
5

حجت الاسلام امینی:
ارتباط خوب آیت الله جزایری با اقوام مختلف در استان خوزستان، خصوصاً قوم بزرگ بختیاری بر کسی پوشیده نیست

  • کد خبر : 38077
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در جلسه‌ تعدادی از ائمه جمعه استان خوزستان با آیت‌الله جزایری از ایشان خواسته شد در تصمیم خود برای خداحافظی از امامت جمعه اهواز تجدید نظر شود. در این دیدار امام جمعه مسجدسلیمان به همراه چند نفر از ائمه جمعه دیگر شهرهای استان و به نمایندگی از حدود ۴۰ امام جمعه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در جلسه‌ تعدادی از ائمه جمعه استان خوزستان با آیت‌الله جزایری از ایشان خواسته شد در تصمیم خود برای خداحافظی از امامت جمعه اهواز تجدید نظر شود. در این دیدار امام جمعه مسجدسلیمان به همراه چند نفر از ائمه جمعه دیگر شهرهای استان و به نمایندگی از حدود ۴۰ امام جمعه حاضر در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ائمه جمعه خوزستان در این نشست، با تأکید بر این که آیت الله جزایری، عمود خیمه خوزستان است گفتند: علمدار مجموعه کارهای فرهنگی خوزستان، آیت الله موسوی جزایری بوده و فقدان وجود ایشان برای دشمن مایه مسرت و خوشحالی است و از آنجایی که معظم‌له، قریب به نیم قرن خوزستان را از گزند بدترین هجمه های فکری- اعتقادی دشمنان مصون داشته است، از ایشان درخواست می کنیم در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

حجت الاسلام امینی، امام جمعه مسجدسلیمان، در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در رابطه با این جلسه اظهار داشت: این که کسی با این همه سوابق و فضائل، متواضعانه بگوید حتی اگر نتوانم به عنوان نماینده ولی فقیه در استان به شما، خدمت کنم ولی همیشه در کنار شما و انقلاب و رهبری عزیز خواهم بود برای من یک درس آموزنده بسیار بزرگی است.

حجت الاسلام امینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضرت آیت الله جزایری چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن خدمات بسیاری به کشور و استان داشتند. همچنین به دلیل تعدد اقوامی که در استان وجود دارد ارتباط خوب ایشان با اقوام مختلف خصوصاً قوم بزرگ بختیاری بر کسی پوشیده نیست. امینی ادامه داد: بنده در جلسه ای سه ساعته که ائمه جمعه سراسر استان با ایشان داشتیم بنده گفتم: به عنوان امام جمعه یکی از شهرهای بختیاری نشین هرگز الطاف شما را فراموش نخواهیم کرد. کجا سراغ دارید یک آیت الله تمام قد بایستد پای یک خان شهید و یا نوجوانی ۱۳ ساله به نام بهنام محمدی، این نشان می دهد که آیت الله جزایری درک بسیار بالایی دارد که می داند فلان خان نشانی از شجاعت و غیرت یک ایل است و یا بهنام محمدی تنها یک بچه ۱۳ ساله نیست بلکه ایشان شیر بچه ای ست که می تواند الگویی باشد برای همه جوانان و نوجوانان استان و ایل بزرگ بختیاری…

امینی ادامه داد: در آن جلسه حضرت آیت الله جزایری ضمن تشکر از از ائمه جمعه در خصوص سفر خود به خارج از کشور گفت: این سفر به دعوت مرکز فرهنگی رهبر و پایگاه آیت الله سیستانی با هدف تبلیغ اسلام انجام شد. آیت‌الله جزایری با رد شایعات فضای مجازی مبنی بر مراجعه خود به بیمارستان یا درمانگاه عنوان کرد: تنها یک پزشک نظرات پزشکان در خصوص ضعف و بی حسی که در پای من ایجاد شده بود را مورد بررسی قرار داد؛ وی نیز نظرات دکترهای ایرانی اعلام را تایید کردند. امینی ادامه داد: آیت الله جزایری مجدداً سخنان خود را تکرار کرد و تاکید نمود اگر در کسوت نمایندگی ولی فقیه یا امام جمعه نتوانم ادامه دهم اما نوکر و خدمتگزار مردم و رهبری هستم… امام جمعه مسجدسلیمان در پایان سخنان خود ضمن آرزوی سلامتی برای آیت الله جزایری گفت: در پایان این جلسه مقرر گردید ائمه جمعه استان واعضای خبرگان رهبری در نامه ای جداگانه به رهبر معظم انقلاب از معظم له درخواست کنند شرایط به نوعی فراهم شد تا ایشان نسبت به تصمیم کناره‌گیری خود تجدیدنظر کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.